anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony i TVN Player

radisz
Poszukiwacz

Sony i TVN Player

Witam,

Chciałem się podzielić opinią o bardzo sprawnie działającym systemie sprzedaży telewizorów SONY, który posiada w swojej platformie smart aplikację TVN Player. Otóż jak trąbią wszem i wobec sprzedawcy/konsultanci Sony w sklepie RTV, oraz jak to jest napisane w informacjach o TV, telewizor posiada dostęp do TVN Playera.

Otóż powiem wprost, jest to czysta fikcja i jeśli zależy Wam na korzystaniu z aplikacji szybko (normalnie) i sprawnie, omijajcie tego producenta szerokim łukiem. Korzystanie to oczywiście sprawa sporna (ja akurat wiem, jak to jest zrobione w Panasonicu i wiem, że można jeśli się chce) ale jakość TREŚCI wyświetlanej jest niczym przeniesiona z rozdzielczości pierwszego smartfona, tragedia, nie da się tego oglądać, o zmianie jakości obrazu możecie zapomnieć, ale najlepszym precedensem jest to, że reklamy przed wybranym programem są w całkiem niezłej jakości!

Wszelkie kontakty ze 'specjalistami' Sony, potraktowane zostały po macoszemu, piłeczka została odbita kilkukrotnie aby na końcu zastosować często stosowaną w Polskich firmach 'spychologię' i temat zamknąć - czyt - winne jest TVN, my nie mamy z tym nic wspólnego.
Ok, myślę sobie, rozumiem, wiadomo liczy się biznes/kasa, parcie do przodu, ale wszystko ma jakieś granice. Konsultanci Sony wręcz chwalą się, że w smarcie tv znajduje się TVN Player, co moim zdaniem jest ewidentnym wprowadzaniem mnie (jako klienta) w błąd i jest to robione z premedytacją, absolutnie. Ja się czuję oszukany, bo nie wpadło mi do głowy aby w sklepie uruchomić Playera, po wcześniejszych doświadczeniach z Panasonikiem, nie brałem w ogóle pod uwagę takiego scenariusza.
Ale idźmy dalej. Sony mnie zlało, więc udałem się z tematem do TVN. Po moich 2 elaboratach o kontakcie z Sony i przedstawieniu problemu (wierzcie mi – spisałem się) dostałem odpowiedź: „Szanowny Panie, przepraszamy za niedogodności, cały czas pracujemy nad ulepszeniem tej aplikacji”. A ja dalej swoje, proszę o szczegółowe informacje, terminy aktualizacji, próbowałem się nawet dowiedzieć kto jest odpowiedzialny za wypuszczenie takiego produktu, który nie powinien się w takiej postaci w ogóle pojawić, na co dostałem odpowiedź, że: „użytkownicy korzystający z tej aplikacji nie wnoszą reklamacji a platforma jest udostępniona bezpłatnie, dlatego ONI nie rozumieją o co mi chodzi?”

Drodzy Państwo tak się robi, że tak powiem sieczkę z głowy statystycznego Polaka, wmawia mu się, że sprzedawany w pakiecie produkt, jako, że jest DARMOWY to znaczy, że może być g..niany i nie mamy prawa się czepiać tylko się cieszyć, że jest. To jest absurd, kpina i oszustwo, na które my Polacy nie reagujemy. Z mojej strony to wszystko. Bądźcie ostrożni bo w tym kraju każdy chce nas zrobić w ch…

 

Sony 55W829B

20 ODPOW. 20
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


radisz napisali:

 

 proszę o szczegółowe informacje, terminy aktualizacji, próbowałem się nawet dowiedzieć kto jest odpowiedzialny za wypuszczenie takiego produktu, który nie powinien się w takiej postaci w ogóle pojawić, na co dostałem odpowiedź, że: „użytkownicy korzystający z tej aplikacji nie wnoszą reklamacji a platforma jest udostępniona bezpłatnie, dlatego ONI nie rozumieją o co mi chodzi?”


Na wstępie ustalmy jedno - w pełni zgadzam się, że aplikacja TVN Player jest zwyczajnie słabej jakości w Braviach. 

 

Natomiast zupełnie nie zgadzam się z Twoją skrajnie roszczeniową postawą. Kupując produkt danej firmy nie stajesz się jej właścicielem. Żądania ujawnienia osób odpowiedzialnych za produkty, terminów aktualizacji...to istny żart!. 

Ludzie z którymi rozmawiałeś na pewno doskonale rozumieją o co Ci chodzi. Sam jednak musisz zrozumieć, że nie są w stanie odpowiedzieć na każde Twoje pytanie czy spełnić każdej prośby, które do nich kierujesz. 

 

Jeśli czujesz się oszukany, masz zawsze prawo wystąpić z reklamacją, a nawet na drogę sądową. 

 

Masz bardzo dobry telewizor. Ideą posiadania telewizora nie jest w mojej opini wyłącznie korzystanie z TVN Player..Tylko czy jest sens bić pianę o jedną aplikację? Dla mnie to trudne do pojęcia szczególnie, że papka jaką serwuje TVN jest delikatnie mówiąc ciężkostrawna..

 

No nic. Pozdrawiam :slight_smile:

radisz
Poszukiwacz

Oczywiście zgadzam się z Tobą, TVN Player nie jest i nie był aż tak ważny przy wyborze produktu, bo szczerze - oglądam na nim tylko Kubę. A mimo to, moim zdaniem Konsultant, który dobrze zna produkt powinien mi przekazać taką wiadomość podczas zakupu. Bo jak wspominałem już - Panasonic nie ma problemu z wyborem jakości oglądanych treści jak i cała treść jest dobrze katalogowana - a na Sony jest to wciśnięte na siłę, po prostu aby wpisać kolejną funkcjonalność. 

profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

Właściwie to jestem neutralny w odczycie tego postu, choć jednak bliżej mi do wypowiedzi i słów krytyki kolegi zakładającego post. Smart TV ... w reklamach, to więcej niż sam telewizor. Reklamują nam łączność z internetem, aplikacje, które mają spotęgować przydatność inwestycji zakupu, czy w końcu obraz lepszy niż w transmisji obrazu telewizji (przeszłej do lamusa) analogowej. W końcu kiedy się dokona zakupu, świadomie zauważy niedomagania sprzętu, to słyszy się słowa o których pisał radisz.

Cyt.: "Natomiast zupełnie nie zgadzam się z Twoją skrajnie roszczeniową postawą. Kupując produkt danej firmy nie stajesz się jej właścicielem. Żądania ujawnienia osób odpowiedzialnych za produkty, terminów aktualizacji...to istny żart!."

No te słowa to chyba raczej jakiś żart ze strony kolegi. Czy jak kupujesz samochód, w którym płacisz za kolor lakieru, centralny zamek, ABS, kontrolę trakcji, siedzenia podgrzewane itp. (czyli wyposażenie, które składa się na cenę ostateczną), to po zakupie kiedy to wszystko jest, ale nie działa ... to mówisz, nie jestem właścicielem marki i nie mogę tego w samochodzie więc wymagać ???

Każde urządzenie ma w swym opisie technicznym opis tego co posiada i po zakupie, kiedy świadomie płacę za to co przeczytałem nie jest ważne, czy ja tvn player oglądam, czy nie. Ma to działać poprawnie bez względu czy jest tam papka, czy nawet śmieciowe treści. Nie przyjmuję tłumaczenia, że mam coś za darmo, to nie powinienem wymagać. W przeciwnym wypadku mogę zakupić Panasonica lub uczciwie przeczytać, że polskie aplikacje są w Sony udostępnione, jednak ze względu na to, że są to treści darmowe nie mam prawa wymagać jakości i poprawnego działania.

Zgadzam się z kolegą, że polski klient ma prawo czuć się gorzej traktowany na polskim rynku. Ciekawe czy takie odpowiedzi odczytałby klient w Anglii czy w Niemczech ? A czy smartfony jeśli są wodoodporne to też na zasadzie, że to jest darmowy dodatek i nie będąc właścicelem marki mogę się spodziewać, że jak w wodzie smartfon się zaleje to nie mam wymagać wodoszczelności ? No chyba jest to atut z którego przy zakupie zasugerowało się wielu wielbicieli pływania, czy chociażby przebywania ze smartfonem na deszczu.  

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
profile.country.PL.title
Richiger-66.
Użytkownik

A tak przy okazji mi się przypomniało ! Czy brak działania PlayMamories Online to też wina TVN-u ? Czy mam sobie to wytłumaczyć wypowiedzią Lajama i machnąć ręką na ten dodatek ... w końcu też darmowy. Przepraszam za mój sarkazm, ale zacznijmy w końcu się domagać poszanowania jako klienta, który w Polsce płaci tyle samo (albo i często więcej) co klient każdy inny na rynku Europy. Jako klient płacę, a więc mam prawo wymagać poprawności w działaniu tego co zostało opisane w specyfikacji technicznej urządzenia i bawić się z zadowoleniem zabawką, którą kupiłem za swoje ciężko zapracowane pieniądze. 

Pozdrawiam,
Ryszard Ka
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


Richiger-66. napisali:

No te słowa to chyba raczej jakiś żart ze strony kolegi. Czy jak kupujesz samochód, w którym płacisz za kolor lakieru, centralny zamek, ABS, kontrolę trakcji, siedzenia podgrzewane itp. (czyli wyposażenie, które składa się na cenę ostateczną), to po zakupie kiedy to wszystko jest, ale nie działa ... to mówisz, nie jestem właścicielem marki i nie mogę tego w samochodzie więc wymagać ???

  


Hej,

 

Chyba delikatnie przeinterpretowałeś moją wypowiedź. Trudno mi stawiać na równi działanie zewnętrznej bądź co bądź aplikacji z gwarantowanym przez producenta wyposażeniem telewizora czy też jego funkcjami. 

 

Nie odmawiam absolutnie nikomu prawa do walki o swoje prawa i do informacji, ale w mojej opinii żądania ujawnienia informacji które nie są oczywiste (jak np. terminy aktualizacji) , czy informacji dot. danych osoby odpowiedzialnych za wprowadzanie produktu w życie jest lekkim przegięciem. Żadna duża korporacja nie ujawnia takich informacji Klientowi końcowemu. 

 

Skoro już odnosisz się do przykładów motoryzacyjnych, to mniej więcej tak, jakbyś w przypadku wadliwego wyposażenia oczekiwał kontaktu ze strony głównego inżyniera lub samego zarządu firmy produkującej ów samochód. Tylko o kaliber żądań mi chodzi, nie o sam ich fakt. Zasadności pretensji, jak już napisałem, absolutnie nie neguję! Bardzo chciałbym, żeby sytuacja się zmieniła. Obawiam się tylko, że głosy takie jak autora wątku są niestety w mniejszości.

Problemem jest w ogóle fakt, iż nasz rynek nie jest traktowany tak samo jak krajów Europy Zachodniej - tu pełna zgoda. Niestety wiele produktów nie posiada choćby takiego wsparcia jak za zachodnią granicą. Brakuje tłumaczeń do poradników, instrukcji...zresztą dopiero nie tak dawno Polska została objęta usługą Sony Entertainment Network co pozwoliło np. użytkownikom aparatów z aplikacjami korzystanie z nich bez zbędnego kombinowania z zakładaniem kont w innych krajach...

 

Sytuacja owszem, zmienia się, ale tempo tych zmian jest zwyczajnie zbyt małe. :slight_frown:

Życzyłbym sobie i wszystkim użytkownikom, aby coś drgnęło...na razie niestety jesteśmy po trochu skazani na czekanie. :neutral:

 

Pozdrawiam!

 

profile.country.pl_PL.title
plukaszcz
Użytkownik

Lajam wszycy wiedzą ze Sony ma problemy (nie tylko finanosowe) - ale moim zdaniem największym problemem Sony jest właśnie traktowanie klienta w Polsce. Otóż ilość i jakość dostępnych aplikacji na nasz rynek jest żenująco niska. Z materiałówv reklamowych wynika co innego, a na podstawie tych klient kupuje produkt za który nawet często przepłaca i co... - i w domu się włsnie okazuje ze ten cały "smart" to jedno wielkie nieporozumienie i żart. Od września nie działają najbardziej użytkowane w Polsce aplikacje (facebook, twitter, playmemories online, picassa) lub znikają jak np. tvn player, filmbox itp. A co na to Sony - ano nic żadnego komunikatu, informacji - zgłaszając to do supportu dowiadujesz sie na początku ze musisz zresetowac tv i router i ma być po problemie (traktując cie przy tym jak półgłowka), na dalsze sugestie  ze to nie pomogło pomimo wykonania tych czynności jeszcze przed zgłoszeniem tego do supportu nagle sie okazauje ze niby są prowadzone jakieś "prace konserwacyjne" serwerów z bliżej nieokreślonym terminem zakończenia. Czyli generalnie problemu nie ma (klient niech sobie sam radzi - po cholere to kupował).

Wiec jeśli uważasz ze nie mamy prawa wymagać i nie ten kaliber żądań - to niech Sony wielkim drukiem przy każdym swoim produkcie w sklepie napisze informacje że NIE GWARANTUJE dostępności tych aplikacji na rynku polskim - wtedy zobaczymy co chętniej klienci będą kupować.

P.S. Tv Sony mam od 2011 model EX720 wiec wiem jak ten smart sie rozwija, a dodam ze zakupilem ten produkt majac nadzieje ze niedługo beda uruchomione Qriocity i między innymi Music Unlimited oraz Video Unlimited - 3 lata mineło i zanosi sie na to iż długo długo nie bedzie tego czego oczekiwałem przy zakupie, a cały ten smart w SEN to nic niewarte ***** aby tylko coś było zapchane i ludzie nie marudzili.  

profile.country.PL.title
Raskol
Użytkownik

o Tvn pisalismy dużo w tym wątku:

http://community.sony.pl/t5/telewizory/kdl-42w655a-slaba-jakosc-tvn-player/m-p/1336116/highlight/tru...

 

niestetey popieram wasze opinie negatywne na temat sony.

 

Polecam także mój wątek jak zostałem potraktowany przez support sony w sprawie kina domowego:

http://community.sony.pl/t5/kino-domowe-odtwarzacze-i-projektory/sony-support-team-cala-prawda-o-wsp...

 

Tagi (1)
makowal6675
Poszukiwacz

Lipa, smart w sony jest do kitu ;/

Sniper10000
Użytkownik

Ja dla odmiany posiadam KD-55X8507C. Przez kilka dni był TVN Player, ale się nie uruchamiał, bo udostępniałem mu Internet z routera w tablecie zaopatrzonym w kartę Aero2 (512 kb/s). Później dałem mu szybszy Internet z telefonu w Orange. Player wystartował, ale filmy były marnej jakości. Tak samo zachowywał się YouTube. Wyszukiwałem w nim filmy 4K a obraz przypominał 320p. Nędza. Po kilku dniach UPC zainstalowało mi Internet 120 Mb/s. Na złość na parę dni Player zniknął z menu telewizora. Po paru dniach znowu się pojawił i udało się go uruchomić a jakość obrazu była bardzo ładna. Obstawiałbym 720p lub nawet wyższą, ale nie sprawdziłem, więc nie dam sobie ręki uciąć. Generalnie była żyleta, lepiej to wyglądało niż na tablecie Samsunga. Dzień później aplikacja znowu wyparowała z menu telewizora i od dwóch dni cały czas jej nie ma...