Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
po aktualizacji oprogramowania do wersji v8.674-1000-1.280-0000 wystepuje problem z dzwiękiem. Mianowicie jak wyjdę z aplikacji Netflix to programy tv na tej samej wartosci dzieku (np.14 a nawet wiecej jednostek np. 20) prawie wogóle nic nie słychać, dopiero wyłaczenie i właczenie tv rozwiazuje problem. Napisałem o aktualizacji, poniewaz wcześniej takiego problemu nie było, były inne, ale szkoda sie denerwować, i o tym pisać teraz niby wszystko działa OK., ale to mój pierwszy i chyba ostatni tv od SONY. Teraz borykam sie z dzwiękiem.
Czołem kolego.
Jak wygląda sytuacja w temacie usterki? Niestety u siebie w TV XE7096 zauważyłem to samo zjawisko.
Czołem,
sytuacja wyglada tak, że po ostatnim poście dałem sobie spokój. Zgłosiłem sprawę do serwisu- w ramach gwarancji. Pryjechali, zabrali, bardzo szybko odesłali, wszystko w przeciągu paru dni- tu duży plus dlaserwisu z Radomia.
Jednak, podczas zgłoszenie pokazywałem i mówiłem, że problem wystepuje jak wyjdzie się zaplikacji Netflix.
Otrzymałem telewizor z adnotacją, że z tv jest wszystko OK, a aplikacja Netfix tez działa ok ( nie zrozumieli na czym polega usterka, ktoś coś zle przekazał, nie wiem...)
Problem dalej pozostał, jedyne co pozostaje to wyłaczyć telewizor i włączyc ponownie ( jak wyłacze telewizor to trzeba poczekać chwile, aby znowu się właczył-co jest dla mnie śmieszne, ponieważ 10 letni robi to szybciej).
Tak więc ten model to szajs, matryca ma białe pasy jak bys śniegiem posypał:) i by tak jeszcze wymieniał i wmieniał, odtwarzacz do plików multimedialnych to jakieś średniowiecze itd itd
Podrawiam
Witam,
Zgłosiłem ponownie zapytanie do supportu w tej sprawie - oto odpowiedź:
Proszę, by klienci zgłosili się bezpośrednio do działu wsparcia technicznego poprzez formularz kontaktowy na stronie:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Dodatkowo proszę, by klienci opisali, czy sytuacja występuje tylko przy przełączeniu Netflixa na konkretne źródło sygnału, czy jakiekolwiek? Czy problem występuje zawsze, czy losowo?
Pozdrawiam
Obserwacja dotycząca głośności po wyjściu z NETFLIX'a.
Będąc w trybie przeglądania listy filmów, po zatrzymaniu na filmie, po kilku sekundach włącza się podgląd fragmentów filmu. Zauważyłem, że jeżeli w tym czasie rozwijam menu z lewej strony i przechodzę na to menu, to głos ulega ściszeniu. I jeśli w tym momencie wychodzę z NETFLIXA, to głos w TV pozostaje przyciszony.
Nie wyłączając TV ponownie uruchomiłem NETFLIX'a i wszedłem w listę filmów. Wybrałem jakiś film i przed uruchomieniem podgądu filmu i wyszedłem z NETFLIX'a. Głośność w TV się nie zmieniła. Nie uległa przyciszeniu.
Czyli obniżenie poziomu dźwięku nastąpiło podczas wychodzenia z NETFLIX'a w momencie odtwarzania podglądu filmu.
Mam nadzieję, że ten opis jest zrozumiały. Ciekaw jestem Waszych obserwacji.
Witam,
@marek_j ponownie przekazałem Towje obserwacje do supportu - oto odpowiedź:
Przekazany przez klienta opis jest jasny, jednak proszę ponownie o bezpośredni kontakt z działem wsparcia technicznego, ponieważ sprawa musi zostać skonsultowana z inżynierami. Do tego niestety konieczne jest przekazanie przez klienta kilku informacji (dane osobowe, kontaktowe oraz telewizora), których nie zaleca się podawać na publicznie dostępnym forum:
Pozdrawiam