anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sonypółka premium xh 9505

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

Sonypółka premium xh 9505

Witam wszystkich i serdecznie nie polecam zakupu telewizora Sony 12 mc. od zakupu telewizor z pułki tzw. wyższej się zakurzył :slight_smile: w środku . Na matrycy zauważyłem ciemne plamy , przyjechał Pan z serwisu po ponad 2 tyg. od zgłoszenia i mnie poinformował iż jest kurz w matrycy , czyszczenie oczywiści podlega gwarancji raz na całą gwarancje . I oczywiście jak ja mogłem nie wiedzieć że telewizory LED się kurzą w środku mam 3D od jakiś 7-8 lat no nie ma kurzu jakiegoś starego samsunga który się poniewiera po komórce zimą latem na działce i jakoś też si nic nie kurzy . Wiec jak chcecie wydawać kasę na Sony proponuje kupić badziew innej firmy a resztę wydać na kino i popkorn .

9 ODPOW. 9
profile.country.PL.title
thewawko66
Poszukiwacz

Hej. Polecam podać tu na forum numer seryjny modelu. Ludeczkowie w Sony z pewnością to czytają i sprawdzą gdzie był w serwisie, jaka była diagnoza i raczej pomogą w problemie. Pozdrawiam

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

Witam wszystkich ciąg dalszy wojny jutro dokładnie opiszę dziś skanowania i maile do Sony

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

thewawko66 Obawiam się że przedstawiciele Sony to forum dyskusyjne mają głęboko, z grzeczności nie wymienię gdzie. Nie wiem czy zauważyłaś kolego że na tym forum są różne zapytania i porady samych użytkowników sprzętu Sony którzy mają lub mieli problemy ze sprzętem.

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @D-ari.

Przekazałam Twoją sprawę do naszego działu wsparcia, damy znać jak tylko otrzymamy jekieś wskazówki.

 

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

W dniu wczorajszym przywieziono mi telewizor wraz z ekspertyzą z której wynika że trzymam go zmontowanego w oknie które znajduje się w kotłowni na statku . Nie zastosowałem się do instrukcji obsługi produktu "Niedozwolone użycie" pomijając fakt iż Sony za serwisy (MIK Radom) dobiera sobie takich partnerów którym dojazd do klienta zajmuje dwa tygodnie a oddanie sprzętu odbywa się po interwencji Sony . Serwisy nie wiem jaki inne ale akurat ten ma takie kwalifikacje że stwierdza (matryca do czyszczenia) po czym zabiera telewizor na czyszczenie i po sześciu dniach dochodzi do wniosku że ta matryca jest klejona cokolwiek by to nie oznaczało . Nie wiem też kto powiem bezpośrednio kłamie w opisie przez tydzień widniało przekazane do prod. po kontakcie z Sony otrzymałem odpowiedź że nic nie wiedzą , w związku z czym kolejny kontakt z serwisem i olśnienie opis się zmienia tego samego dnia że telewizor w dostawie dostawa oczekująca . I tak sobie oczekiwała do momentu mojej prośby do Sony by się tym zajęli fakt że po mailu sony tego samego dnia miałem sprzęt w domu .Serwis sony 1.jpgserws sony.jpg

profile.country.PL.title
musik811
Użytkownik

Wiesz co... zapewne mają rację osoby które twierdzą że nie da się wygrać z tym pseudo producentem SONY. Jesteśmy za "malutcy". 

Istnieli przed nami, istnieją nadal i istnieć będą po naszej śmierci😉

Ja również próbuję walczyć. Zorientuję się jak do mojej sprawy odniesie się Rzecznik Praw Konsumenta, ale dopiero po świętach szkoda mi już nerwów i czasu. Nie mam siły na te ich kłamstwa, lakoniczne i niejasne odpowiedzi.  Ale jedno mnie osobiście pociesza...że może ktoś czyta te nasze pretensje, może ktoś dwa razy się zastanowi zanim coś od nich kupi...nadzieja umiera ostatnia😄. Poza tym wierzę w KARMĘ...wierzę że ona wraca... nam nadzieję że to tych wszystkich serwisantów, diagnostów, obsługę techniczną i klienta SONY spotkają takie problemy jakie my mamy. Że może oni również będą mieli problemu z jakimś zakupionym produktem na który wydali "być może" ciężko zarobione pieniądze. I wtedy będą po drugiej stronie barykady...spotkają się z arogancją, niekompetencją, brakiem poszanowania, uczciwości i szacunku dla swoich klientów...i jeszcze wiele innych synonimów można by przytoczyć niekoniecznie cenzuralnych:). Taka jest właśnie firma SONY a szkoda☹️.

Ale jak to mówi stare chińskie przysłowie:) " CYGAN TYLKO RAZ PRZEZ WIEŚ PRZECHODZI".

Ja już nigdy nie zakupię nic od tego "producenta" i wszystkim znajomym już tego odradzam opisując swoje przeżycia😅 . Życzę powodzenia i wytrwałości.

 

 

 

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

Witam wszystkich Sony podtrzymało decyzję serwisu podejrzewam że standardowa notka . Jutro wolne więc zajmuję się sprawą dalej . Biuro ochrony konsumenta nie odbiera ale z tym zdążę .Pójdzie info na fejsa w dwóch językach może nawet w trzech co by rodzinka po świecie nie musiała przepisywać Niemcy Szwecja Anglia USA i Canada . Oczywiście wejdą na oryginalną stronę Soniasza by tam też dotarło jakie opinie poszły w świat . Sprawę i tak załatwię , ale chce by ludzie wiedzieli jaka Sony to jest mówiąc delikatnie firma mająca klienta w głębokim poważaniu . Dariusz

profile.country.PL.title
D-ari.
Użytkownik

Powiem tak mają głęboko ponieważ to co my tu piszemy to tylko my widzimy , wpisz jakąś część tytułu postu  i w wyszukiwarce się nic nie wyświetli .  Spróbujcie znaleźć w wyszukiwarce ten artykuł (https://community.sony.pl/t5/smart-tv/telewizory-sony-to-jakis-zart/m-p/3839638#M34090)   wpisując jakąś część tytułu nie ma szansy , dopiero jak wpiszecie dokładny tytuł to ktoś znajdzie a i tak niewiele poczyta . Dałem tekst do korekt w Niemieckim i Angielskim dziś powinienem wstawić na facebooka posty , więc tak jak napisałem do Sony popłynie po drutach w cały świat , linki do fejsa wrzucę na to wewnętrzne forum by któryś z Panów jak będzie miał ochotę też udostępnił w swoim profilu .

profile.country.PL.title
musik811
Użytkownik

Witam. Firma SONY nie chcę wystawić negatywnego komentarza:) i parę innych w linku poniżej. Pozdrawiam.

https://community.sony.pl/t5/rozmowy-ogolne/opinia-o-sony-ciag-dalszy-dramatu/td-p/3842164