anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Synchronizacja konta sony.internet.tv i konta SEN

ROZWIĄZANE
profile.country.pl_PL.title
M.Jaremczuk
Użytkownik

Synchronizacja konta sony.internet.tv i konta SEN

Cześć,

Od jakiegoś czasu konto sony.internet.tv wymusza synchronizację z moim kontem SEN. Niestety proces zawsze kończy się wystąpieniem błędu i prośba o kontakt z działem obsługi klienta.

Czy ktoś wie jaka może być przyczyna i co można zrobić żeby błąd naprawić?

Niestety wszystko to sprawia, że mój dostęp do usługi Filmbox jest kompletnie niemożliwy. Usługa jest odblokowana w SEN, a po kliknięciu w konkretny film wyskakuje komunikat, że muszę zaktualizować konto sony.internet.tv i koło się zamyka. Konta internet.tv nie mogę otworzyć, bo po logowaniu jest już tylko opcja synchronizacji z SEN.

Ktoś wie, jak przerwać tę kwadraturę koła.

Dzięki za pomoc.


M.

Message was edited by: -Nagata-

wyedytowano dane osobiste

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witam,


temat był poruszany kilkukrotnie. Żeby nie powielać wiadomości, zachęcam do przeczytania dwóch wątków (szczególnie całej wypowiedzi kolegi Tomdm, który opisał dwa sposoby i swoje doświadczenia. Poniżej linki:


https://www.sony.pl/discussions/message/1244325#1244325


http://www.sony.co.uk/discussions/message/1220530#1220530


W moim przypadku rejestracja usługi Filmbox była na świeżym telewizorze. Po założeniu konta na https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action, musiałem założyć konto na http://www.filmboxlive.com/. Na początku nie mogłem uruchomić tej usługi, dopiero po odczekaniu jakiś 15-20 min uruchomiła się. Na dzień dzisiejszy wszystko działa poprawnie, nawet bez podania danych karty kredytowej.



Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.pl_PL.title
Zimny_
Użytkownik

Witam,


temat był poruszany kilkukrotnie. Żeby nie powielać wiadomości, zachęcam do przeczytania dwóch wątków (szczególnie całej wypowiedzi kolegi Tomdm, który opisał dwa sposoby i swoje doświadczenia. Poniżej linki:


https://www.sony.pl/discussions/message/1244325#1244325


http://www.sony.co.uk/discussions/message/1220530#1220530


W moim przypadku rejestracja usługi Filmbox była na świeżym telewizorze. Po założeniu konta na https://account.sonyentertainmentnetwork.com/login.action, musiałem założyć konto na http://www.filmboxlive.com/. Na początku nie mogłem uruchomić tej usługi, dopiero po odczekaniu jakiś 15-20 min uruchomiła się. Na dzień dzisiejszy wszystko działa poprawnie, nawet bez podania danych karty kredytowej.