Podziel się wrażeniami!
Nie kupujcie telewizorów Sony!! Po paru miesiacach zobaczycie na dole ekranu czarne plamy. Przyjedzie niekompetentny serwisant (w brudnych butach wejdzie wam do pokoju) i będzie wam wmawiał ze to kurz i nie podlega gwarancji, zrobi zdjecie takie samo jakie kazalo wam zrobic i wyslac sony i pojedzie. 9005 za 5000zł. Mam ten problem ja i mój znajomy który raz w roku płaci za czyszczenie matrycy. Radze trzymac sie z dala od tej firmy. Uszczelnijcie sobie te pseudo telewizory, wyszkolcie serwisantów, naprawcie infolinie, a najlepiej przestancie sprzedawac cokolwiek. sony#tragedia
Witam,
jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia lub pytania dotyczące zakresu gwarancji lub pracy serwisantów, zawsze możesz je zgłosić do naszego działu Supportu przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam
Co mam wam jeszcze napisać? Kupiłem telewizor bez kurzu a mam kurz i to po kilku miesiącach (Nie latach!), którego specjalnie tam przecież nie wsypałem. Telewizor nie wisi w kotłowni w fabryce tylko w czystym salonie. Skoro zbiera wam sie kurz w telewizorach to to jest moja wina ? Ja mam teraz co jakiś czas płacić bo ktoś nie potrafi przemyśleć tak oczywistej sprawy? Gdzie bym nie napisał to co moge dostać w odpowiedzi niż "to nie podlega gwarancji"? Elektronika XXIw. max 3 lata i śmietnik
A tego serwisanta z firmy zewnętrznej to tak specjalnie wyszkoliliście, że on rzuca okiem i po 5 sekundach stwierdza że to kurz? Troche podejrzane umiejętności, albo stara dobra śpiewka żeby temat pod dywan zamieść?
Fajna sprawa nam sie z tego zrobi...
W moim przypadku też TV padł bardzo szybko, a gwarancja/reklamacja to tylko na papierze
Pozdrawiam
Darek
Nie wiem czy coś wskurałeś mam trochę wyższy model 9505 i ten sam problem przyjechał serwisant kurz w matrycy i gitara czyszczenie raz na gwarancję . Pytam jakie czyszczenie co to jest za firma napisałem do Sony zobaczymy co odpiszą jak nic ciekawego a myślę że tak się skończy , to nagrywam film z obrazu z komentarzem wrzucam na facebooka i pójdzie w cały świat tyle że napiszę po angielsku opis by rodzina w świecie nie musiała przepisywać . Szkoda że nie mam w Japonii nikogo ale pójdzie na całą Europe , Stany i Kanade
Zgadza się z tym postem, matryce nie są szczelne, u mnie pojawiły się czarne kropki bo mi jakiś insekt wszedł, nie rozumiem jak taka firma może nie przewidzieć takiego faktu i nie uszczelnić w jakis sposób. Tym bardziej że matryce led obecnej generacji praktycznie się nie grzeją, a nawet jakby to przecież można zapewnić jakaś wentylację ale w taki sposób by kurz czy insekty się nie dostały do środka. Zostałem w TV po gwarancji z plamami które łaskawie mi serwis wyczyści za 450 pln. OMIJAĆ SZEROKI ŁUKIEM
Tu chyba jest miejsce na opinie dotyczące supportu Sony a nie telefonicznie czy jakimś formularzem, po to jest forum aby każdy mógł zobaczyć opinie i zdecydować czy kupić produkt danej firmy czy nie. Ja żałuję że nie poczytałem przed zakupem o moim TV Sony KD-55XF9005, teraz zostałem że złomem na ścianie...
Dalsza wojna z telewizorkiem oczywiście serwisowi zeszło dwa tygodnie by odebrać telewizor do czyszczenia matrycy , po kolejnym prawie tygodniu eureka (ta matryca jest klejona sprawa przekazana do decyzji Sony) . W Sony nikt nic nie wie status naprawy proszę sprawdzać w serwisie jakiś my f....... porażka staroć Sony wisi i gra szkoda że 15 lat temu się nie psuł bo jak bym miał takie problemy z serwisem to by bluraya , ampitunera oczywiście z firmy Sony i PS5 , nie było w mojej szafce ze sprzętem .
Co oznacza że matryca jest klejona? Ja dostałem opinię wręcz przeciwną że matryca nie jest hermetyczna i że kurz i robactwa mogą się dostać pod matryce i to moja wina ...Daj znać co za model bo ciekawie się robi...