Podziel się wrażeniami!
Przedstawiam Wam poniżej jak Sony podchodzi do klienta i wymiany tv na "nowy"
Twoja sprawa została już eskalowana. Nasz dział obsługi klienta będzie mógł wypowiedzieć się w tej sprawie
Niestety potwierdzam.
KDL40w705C miałem wymieniany już dwa razy i za każdym razem matryca była używana...
Jak sprawdzić ilość przepracowanych godzin matrycy?
WEJŚCIE NA WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ. Każde wejście może spowodować uszkodzenie telewizora. Naprawa na własny koszt.
W celu sprawdzenia ilości przepracowanych godzin, należy wejść do menu serwisowego. W tym celu wyłączamy telewizor na trybie analogowym (naciskamy "analog" i wyłączmy telewizor). Teraz kolejno na pilocie naciskamy:
"i+"
"5"
"Volume -" (Głośność - )
"Power ON" (przycisk włączający telewizor).
Pojawi się tabelka. Na samy dole będą znaki ułożone w: zzzzz-xxxxx-yyyyy.
Z - oznacza ilość przepracowanych godzin
X- ilość włączeń.
Witam,
@Pawel_Gutkowski zgłosiłem Twoją sprawę do supportu Sony - oto ich odpowiedź:
Pierwszy raz taką sytuację mieliśmy, żeby tyle razy wymieniano TV i bardzo nam przykro z powodu niedogodności, których klient doświadczył. Klient zaakceptował rozszerzenie gwarancji o rok jako zadośćuczynienie.
Odnośnie gwarancji, to jest to zupełnie inny produkt, który zostaje powiązany z oryginalnym sprzętem, więc jeśli następuje wymiana to możemy tam zmienić jedynie dane, które mogą ulec zmianie, tj. dane personalne i model/numer seryjny. Gwarancja została wykupiona konkretnego dnia i od tego dnia biegnie. Klient ma zawsze możliwość odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży z dilerem (jeśli gwarancja rozszerzona się jeszcze nie rozpoczęła) oraz zakup nowej, na wymienony produkt.
Pozdrawiam
Z supportem Sony jestem na bieżąco, ale dziękuję za pomoc
Zgadza się, zaakceptowałem dodatkowy rok gwarancji, bo kto o zdrowych zmysłach by tego nie zrobił?
Oczywiście, że można odstąpić od umowy za nierozpoczętą gwarancję i zażądać zwrot pieniędzy w wysokości 10 zł - bo taka kwota widnieje na fakturze Tylko pytanie czy Sony sprzeda mi nową gwarancję również za 10 zł
Ostatni mail od Sony support z dnia 19.04. (tydzień 16)
"Pragnę Pana poinformować, że najnowszy odbiornik na wymianę zostanie wnikliwie sprawdzony przed odesłaniem do Pana, co powinno nastąpić już niedługo, a najpóźniej po weekendzie"
Czyli powinno to być w tym tygodniu (T17), co już się pewnie nie wydarzy, i w nastepnym pewnie również nie, bo przecież długi weekend...
Gwarancja Sony jest super, póki TV działa.
Później to tylko dno, muł i wodorosty
Nigdy więcej...
To informacja dla wszystkich, którzy się wahają nad zakupem nowego TV od Sony
Potwierdzam. Miałem podobnie. Wykupiłem 4 lata gwarancji. Telewizor zepsuł się po miesiącu, kolejne dwa z wymiany tylko gorsze. Nie były nowe tylko poserwisowe. Prawie 11 miesięcy walki, reklamacje, odwołania przez rzecznika. Pomógł dopiero Sony customer support. Wymieniłem w sklepie na inny, mam nadzieję, że lepszy model.
Problem dotyczył dokładnie tego samego modelu jak w temacie tylko 65XD8505.
A ja czekam dalej od 14 grudnia 2019 roku aby się ktoś zainteresował. Miałem inne wyobrażenie o Sony w momencie zakupu . Serwis i gwarancja to porażka -dzwoń do woli albo odbiorą ,najczęściej rozłączając jak już jesteś pierwszy w kolejce a jak już dodzwonisz się po kilku dniach (paru godzinach na infolinii )do ich cudownego serwisu narzuconego przez system to nic się nie dowiesz ,zwlekają ,zero informacji ,zero kontaktu a zgłoszenia gwarancyjne-reklamacja przez stronę sony są kasowane . Ręce rozkładać czy iść do sądu i domagać się odszkodowania za wszystkie straty które ponosimy bo łaski nie robią .