Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Założyłem konto na tym forum tylko dlatego, że moja irytacja siegnęła zenitu. Od dłuższego czasu posiadam TV Sony KDL-43W809C. Wszystko śmiga, z niczym nie ma problemu oprócz jednej rzeczy. Bardzo nieregularnie na YouTube wyskakuje komunikat "Sprawdź połączenie sieciowe". Jest to o tyle męczące, że nie potrafię od dłuższego czasu znaleźć przyczyny tego błędu. Jak TV "odpuści" to już wszystko jest ok. Z góry zaznaczam, że:
- dzieje się tak zarówno na routerze i na kablu
- dynamiczne / statyczne IP nie robi żadnej róznicy
- data i godzina ustawiona jest prawidłowo, nie ma róznicy czy czas jest z sieci czy wpisany "z łapy" dzieje się to samo
- wyczyszczenie ciasteczek, danych podręcznych itd. CZASAMI pomaga, ale ile można.....
- TV ma do routera jakieś 40 cm odległosci, jakość sygnału jest doskonała
- w ŻADNEJ innej aplikacji na TV nie ma ŻADNEGO problemu z połączeniem, tylko kochany YT
- system android jest aktualny, YouTube też
Mam wrażenie, że sprawdziłem już wszystko co możliwe... Czy ktoś miał podobny problem i mógłby mi pomóc ? Szukałem informacji na forach SONY oraz w internecie lecz zazwyczaj porady kończą sie na ustawieniu daty i czasu albo na wyczyszczeniu pamięci podręcznej YT...
taki urok chyba też czasami mi się tak robi bardzo żadko ale zdarza się nie mam na to odpowiedzi jak się odezwie SONY to napisze ,że przekazało sprawę dalej
Witaj,
Też miałem taki komunikat, a w zasadzie tylko 2 razy - TV mam połączony z routerem po kablu i jak miałem taki komunikat to wszedłem w ustawienia sieci <...> - tam chwile coś poklikałem (bez zmiany ustawień) i problem jak na razie nie powrócił (2tyg).
Posiadam 55w809c, internet od Netii ~10mb, IP dynamiczne, data automatyczna, ciastka czyszczę 1 na tydzień.