Podziel się wrażeniami!
Witam,
Telewizor KDL-40WD655 nie nadaje się do użytku, został kupiony w sobotę i już w parę minut po uruchomieniu sprawiał problemy. Telewizor zawiesza się, odtwarza dalej sygnał telewizyjny bez zarzutu, ale menu się zawieszają i tracę całą kontrolę nad telewizorem. Telewizor reaguje na pilota tylko mruganiem diody, ale nie wykonuje żadnych poleceń. To samo, jeżeli chodzi o przyciski na telewizorze. Zero reakcji. Jedyny sposób to odłączenie kabla zasilającego na trochę dłużej, bo jeżeli podłączę go zbyt szybko to telewizor uruchamia się, odtwarza dalej dany kanał, ale menu i kontrola nad TV nie działa dalej.
Uprzedzę pytania: TV jest nowy ze sklepu, baterie w pilocie są ok, programy odtwarzają się bez zająknięcia (żadnych zagubionych pikseli, stopklatek, szarpania dźwięku), reset ustawień do fabrycznych był wykonany wielokrotnie, aktualizacja tylko raz bo jest już najnowsza wersja oprogramowania (8.114), to była aktualizacja z sieci, próbowałem potem jeszcze raz wgrać tę samą aktualizację z USB, ale TV informuje, że nie ma na pendrive aktualniejszej wersji.
Sygnał telewizyjny jest brany z telewizji kablowej, siła sygnału to 100, jakość 86 (albo odwrotnie, nie pamiętam teraz). Po odłączeniu kabla z anteną TV telewizor przestaje się zawieszać, ale wtedy przestaje być telewizorem. Sugerowano mi, żebym wymienił końcówkę kabla na całą metalową, więc zakupiłem nową i wymieniłem - nic to nie dało. Przypominam, że poprzedni TV chodził bez zarzutu przez lata, sygnał na kablu jest dobrej jakości a TV odtwarza programy bez zarzutu nawet te w Full HD (nawet gdy się zawiesi menu/kontrola).
Do Internetu jest podłączony przez Wi-Fi, jednak nawet po odłączeniu go od sieci TV zawiesza się w opisany powyżej sposób i w takim już stanie pozostaje.Nie ma znaczenia czy sygnał jest brany z domowego routera D-Link czy udostępniany z telefonu HTC.
TV zawiesza się w każdej sytuacji, przy próbie aktualizacji, przy zmianie kanału (analogowe czy cyfrowe), przy próbie włączenia funkcji SMART/Internetowych, podgłaśnianiu/ściszaniu.
Proszę o sugestie.
Tv kablowa Winogrady - mam sygnał z kabla antenowego (cyfrowy i analogowy).
Musisz ustawić w swoim TV Identyfikator sieci i Częstotliwość taką jaką ma ta telewizja.
A może wasz problem rozwiąże wyłączenie w ustawieniach HBB, czyli Internetowego serwisu wspomagającego programy TV, o czym napisałem w tym wątku, i rozwiązanie tam podane mi pomogło.
A też mi się TV zawieszał.
Mi pomogło ustawienie właściwej częstotliwości tv. Po przywróceniu ustawień fabrycznych częstotliwość była automatycznie ustawiona na 47000. Ustawiłem częstotliwość UPC na województwo mazowieckie i wszystko działa jak należy. A problem ten nastąpił po braku dostępu do internetu przez 2 dni. Pozdrawiam.
A można prosić więcej szczegółów, o jaką częstotliwość chodzi? Ja nie mam telewizji kablowej, tylko naziemną, więc jaka tam miałaby być częstotliwość?
XE7005 ten sam problem - zawieszanie występuje bardzo sporadycznie. Raz na kilka miesięcy ale występuje.
Zwalanie na dostawcę sygnału przez technika świadczy tylko o tym jaki to nędzny fachowiec
Winne jest oprogramowanie telewizora i być może nędzna jakość podzespołów sprzętowych (SOC, RAM)