Podziel się wrażeniami!
Witam
używam słuchawek już ponad rok. Ogólnie jestem z nich bardzo zadowolona. Ostatnio odkryłam w aplikacji do ich obsługi nową wspomnianą w temacie funkcję dźwięku przestrzennego. Chciałam ją przetestować jednak aby móc jej używać wymaga ona w celach konfiguracyjnych zrobienia zdjęcia swoich małżowin usznych. Problem jest w tym że aplikacja automatycznie nie robi tych zdjęć przynajmniej moim telefonem. I klops...smuteczek. Zastanawiam sie czy to wina mojego telefonu czy ja robię coś źle.
Może testowaliście już powyższe i macie jakieś sugestie.
Mel
Witaj @Meliana74
Najlepiej byłoby zapytać o to działu wsparcia - przekazałam Twoje pytanie do Supportu, damy znać jak tylko coś się okaże : )
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witaj @Meliana74
Przekazuję informacje, jakie udało mi się uzyskać z Supportu, mam nadzieję, że okażą się pomocne:
-----------------
W instrukcji aplikacji znaleźliśmy poniższe informacje:
- 360 Audio może nie być dostępna we wszystkich krajach i regionach.
- 360 Audio nie może być używana, jeśli komunikacja sieciowa urządzenia podłączonego do słuchawek jest wyłączona.
- Funkcja personalizacji jest dostępna tylko dla wybranych słuchawek.
- Sprawdź, czy urządzenie ma „Sony | Headphones Connect ”zainstalowany na nim ma przedni aparat. Jeśli urządzenie nie ma przedniego aparatu, nie można przeprowadzić konfiguracji dźwięku 360 Reality, ponieważ nie można wykonać wymaganych zdjęć uszu.
A tutaj link do infromacji:
-------------------------------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
@Agnieszka_J Autorowi chodzi za pewnie że nie można przejść etapu zdjęcia przy konfiguracji. Nie robi go po prostu. Ludzie wam to zgłaszają recenzując apke w sklepie gogle play. Nigdzie nie zaznałem na stronie sony informacji że w polsce nie można przeprowadzić konfigurację setup 360 reality sound to po pierwsze. Po drugie "Funkcja personalizacji jest dostępna tylko dla wybranych słuchawek" słuchawki WF-1000xm3 akurat spełniają ten wymóg (w moim przypadku). Po trzecie rozumiem w takim razie że słuchawki należy zwrócić powołując się na niezgodność produktu z umową. Sony chwali się 360 reality sound którego nie można skonfigurować dla słuchawek które posiadają taką funkcję. Kiedy problem zostanie rozwiązany?
Dzień dobry, oto dodatkowe informacje, jakie udało mi się uzyskać z Supportu:
-----------
Nie posiadamy obecnie żadnych informacji o problemie z konfiguracją funkcji 360 reality w aplikacji Headphones Connect. Problem może być po stronie samego smartfonu, dlatego najlepiej byłoby sprawdzić na innym telefonie i jeżeli problem nie zniknie, skontaktować się z naszą pomocą techniczną.
-----------
Pozdrawiam, Agnieszka_J