anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kłopoty z połączeniem z vTuner

ROZWIĄZANE
profile.country.pl_PL.title
M.Jaremczuk
Użytkownik

Kłopoty z połączeniem z vTuner

cześć,

 

mam pytanie czy ktoś jeszcze korzystając z urządzeń z dostępem do vTunera ma kłopot?

U mnie od kilku dni wyświetla się komunikat: cannot connected

Urządzenie STR-DN1020.

Sieć jest, inne funkcje sieciowe śmigają (DLNA), a vTuner nie.

 

dzięki za pomoc,

Michał

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.pl_PL.title
szpak47
Użytkownik

Witam, nie wiem, czy to na stałe, ale vTuner dzisiaj na Sony STR-DN1040 o siódmej rano gra.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

115 ODPOW. 115
profile.country.pl_PL.title
szpak47
Użytkownik

Witam tak też mam problem na STR-DN1040 wyskakiwało to samo co u ciebie po przywruceniu ustawień fabrycznych wyskakuje teraz Not available reszta działa bez problemu.

profile.country.pl_PL.title
M.Jaremczuk
Użytkownik

Dzięki za info. Utwierdza mnie to w przekonaniu, że to nie awaria sprzętu, a ewidentnie jakiś kłopot z dostępem do serwerów vTuner. Jutro będę miał chwilę to przedzwonię do Sony. Zobaczymy czego się tam dowiem. 

 

Jakby ktoś miał podobniei wiedział jak z tego wybrnąć to chętnie skorzystam. Nie mam anteny radiowej więc moje jedyne źródło dobrego sygnału radiowego wygasło 😞 

 

michał

profile.country.pl_PL.title
szpak47
Użytkownik

Miło by było jeśli uda ci się czegoś dowiedzieć jak napiszesz co i jak w tej sprawie z góry dziękuję za informację.

lgleon
Poszukiwacz

Hej.

Ja mam STR-DN1030 i od kilku dni też nie mam vTUNERA nawet reset sprzętu nie pomógł brak radia po WIFI i kabelku.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

U mnie też nie działa. Myślę, że jest to chwilowy brak dostępu związany z pracami aktualizacyjnymi.

 

Pozdrawiam

profile.country.pl_PL.title
M.Jaremczuk
Użytkownik

niestety w infolinii Sony nie potrafią wskazać żadnych przyczyn. Nie ma żadnych informacji o tymczasowym braku dostępu do usługi.

Rekomendują przywrócenie ustawień fabrycznych. Natomiast to nic nie zmienia.

Ewidentnie wygląda to jak wyłączona lub czasowo niedostępna usługa.

W razie czego zgłaszajcie temat do infolinii. Pani powiedziała, że jestem pierwszy, a jak pojawi się kilka głosów w tym temacie to na pewno sprawdzą co jest grane.

A tymczasem nie pozostaje nic innego jak cierpliwie czekać, a może vTuner się włączy 🙂

 

Michał

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sprawa zgłoszona przez Sony do vTuner. Czekamy na ich odpowiedź.

 

Pozdrawiam

profile.country.pl_PL.title
szpak47
Użytkownik

Otrzymałem e-mail od Sony a wnim:

Witam,

dziękuję za kontakt z firmą Sony Europe.

Najkorzystniejszym rozwiązaniem będzie usługa door to door. W tym przypadku konieczne będzie wykonanie rejestracji naprawy online.

Poniżej przesyłam link umożliwiajacy dokonanie wspomnianej wyżej rejestracji naprawy online:

Proszę wejść na stronę http://www.sony.pl/support/pl/repair.
Proszę wpisać model produktu w pole wyszukiwania (np.: DSC-W520), wybrać SEARCH i postępować krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.

WAŻNE!Na podany adres e-mail zostanie wysłany mail z linkiem potwierdzającym zgłoszenie. Proszę kliknąć w link w celu zatwierdzenia, dopiero wtedy zlecenie zostanie zrealizowane.


Status swojej naprawy można sprawdzić pod adresem:
http://www.sony.pl/support/pl/repair wpisując kod rejestracji naprawy i potwierdzając klikając strzałkę.

W przypadku skasowania naprawy, proszę zarejestrować ją jeszcze raz w ten sam sposób.
Jeśli druga próba również się nie powiedzie, proszę o kontakt z nami pod adresem Customersupport.pl@eu.sony.com, bądź pod numerem: 0 801 382 462.
Przed skontaktowaniem się z działem pomocy technicznej proszę o przygotowanie modelu urządzenia, jego numeru seryjnego oraz kodu rejestracji naprawy.

W przypadku usług pogwarancyjnych:

Warunki napraw odpłatnych;
https://ibiss.crse.com/sparrow/supportSite/sparrow/ui/TermsAndConditions.jsp?country=PL&language=pl&...

Cennik usług pogwarancyjnych;
http://www.sony.pl/res/attachment/file/10/1237476459510.pdf

Uprzejmie informuję, iż nie posiadamy informacji na temat cen poszczególnych części.


Z wyrazami szacunku,
*******

SONY SUPPORT TEAM
SUPPORT: http://www.sony.pl/support/pl

Sony Europe Limited (Sp. z o.o.), Oddział w Polsce
Ul. Ogrodowa 58 - 00-876 Warszawa - Poland



Więc jak to jest Sony wyjaśnia tą sprawę z vTunerem czy nie bo wygląda na to że nic nie wiedzą wynika tak z dostarczonej przez nich wiadomości.

 

Powód edycji: bardzo mi przykro, ale ujawnianie danych personalnych jest niezgodne z regulaminem forum Sony.

profile.country.pl_PL.title
M.Jaremczuk
Użytkownik

Spokojnie, myślę, że trzeba chwilę poczekać. Serwis nic tu nie zdziała, tak mi się przynajmniej wydaje. 

Ja odezwę sie do Sony po weekendzie jeśli sytuacja nie ulegnie zmianie. 

 

A poki co jak vTuner nie grał tak nie gra 😞 

 

Michał