anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Słuchawki MDR-XB650BT

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Bart2111
Nowicjusz

Słuchawki MDR-XB650BT

Witam mam problem z moimi słuchawkami bluetooth,działa mi tylko jedna słuchawka lewa.Czy gwarancja obejmuje naprawę tego typu usterki jeżeli nie to czy jest opłacalna naprawa czy lepiej kupić nowe słuchawki ?

2 ZAAKCEPTOWANYCH ROZWIĄZAŃ ()

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Cześć!

 

O ile nie uszkodziłeś słuchawek mechanicznie, to gwarancja powinna objąć taką usterkę.

Co do opłacalności naprawy - jeśli okres gwarancji upłynął, będziesz musiał wysłać słuchawki do serwisu na ekspertyzę. Przez Internet nikt Ci nie wyceni naprawy/ew. części.

 

Pozdrowienia 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

@Bart2111

Mamy też odpowiedź z Supportu:

-----

jeśli uszkodzenie nie wynika z usterki fizycznej, a Klient posiada ważną gwarancję (dowód zakupu wskazuje na sprzedaż mniej niż 2 lata wstecz), to serwis może zająć się sprzętem nieodpłatnie.

Klient może zgłosić słuchawki albo do sprzedawcy, albo skontaktować się bezpośrednio z serwisem:

 

SONTRONIC Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 9a
61-538
Poznań
61 8334941, 61 8334978
info@sontronic.pl


PRAM S.C.
ul. Połczyńska 115B
01-303
Warszawa
224282910, 224282912
serwis@pram.com.pl

 

Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć pod adresem http://services.sony.pl/support/pl/warranty/general

 ----

Pozdrawiam,

Agnieszka_J

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Lajam.
Expert

Cześć!

 

O ile nie uszkodziłeś słuchawek mechanicznie, to gwarancja powinna objąć taką usterkę.

Co do opłacalności naprawy - jeśli okres gwarancji upłynął, będziesz musiał wysłać słuchawki do serwisu na ekspertyzę. Przez Internet nikt Ci nie wyceni naprawy/ew. części.

 

Pozdrowienia 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

@Bart2111

Mamy też odpowiedź z Supportu:

-----

jeśli uszkodzenie nie wynika z usterki fizycznej, a Klient posiada ważną gwarancję (dowód zakupu wskazuje na sprzedaż mniej niż 2 lata wstecz), to serwis może zająć się sprzętem nieodpłatnie.

Klient może zgłosić słuchawki albo do sprzedawcy, albo skontaktować się bezpośrednio z serwisem:

 

SONTRONIC Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 9a
61-538
Poznań
61 8334941, 61 8334978
info@sontronic.pl


PRAM S.C.
ul. Połczyńska 115B
01-303
Warszawa
224282910, 224282912
serwis@pram.com.pl

 

Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć pod adresem http://services.sony.pl/support/pl/warranty/general

 ----

Pozdrawiam,

Agnieszka_J