Podziel się wrażeniami!
Witam mam problem z moimi słuchawkami bluetooth,działa mi tylko jedna słuchawka lewa.Czy gwarancja obejmuje naprawę tego typu usterki jeżeli nie to czy jest opłacalna naprawa czy lepiej kupić nowe słuchawki ?
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Cześć!
O ile nie uszkodziłeś słuchawek mechanicznie, to gwarancja powinna objąć taką usterkę.
Co do opłacalności naprawy - jeśli okres gwarancji upłynął, będziesz musiał wysłać słuchawki do serwisu na ekspertyzę. Przez Internet nikt Ci nie wyceni naprawy/ew. części.
Pozdrowienia
Mamy też odpowiedź z Supportu:
-----
jeśli uszkodzenie nie wynika z usterki fizycznej, a Klient posiada ważną gwarancję (dowód zakupu wskazuje na sprzedaż mniej niż 2 lata wstecz), to serwis może zająć się sprzętem nieodpłatnie.
Klient może zgłosić słuchawki albo do sprzedawcy, albo skontaktować się bezpośrednio z serwisem:
SONTRONIC Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 9a
61-538
Poznań
61 8334941, 61 8334978
info@sontronic.pl
PRAM S.C.
ul. Połczyńska 115B
01-303
Warszawa
224282910, 224282912
serwis@pram.com.pl
Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć pod adresem http://services.sony.pl/support/pl/warranty/general
----
Pozdrawiam,
Agnieszka_J
Cześć!
O ile nie uszkodziłeś słuchawek mechanicznie, to gwarancja powinna objąć taką usterkę.
Co do opłacalności naprawy - jeśli okres gwarancji upłynął, będziesz musiał wysłać słuchawki do serwisu na ekspertyzę. Przez Internet nikt Ci nie wyceni naprawy/ew. części.
Pozdrowienia
Mamy też odpowiedź z Supportu:
-----
jeśli uszkodzenie nie wynika z usterki fizycznej, a Klient posiada ważną gwarancję (dowód zakupu wskazuje na sprzedaż mniej niż 2 lata wstecz), to serwis może zająć się sprzętem nieodpłatnie.
Klient może zgłosić słuchawki albo do sprzedawcy, albo skontaktować się bezpośrednio z serwisem:
SONTRONIC Sp. z o.o.
ul. Czarnieckiego 9a
61-538
Poznań
61 8334941, 61 8334978
info@sontronic.pl
PRAM S.C.
ul. Połczyńska 115B
01-303
Warszawa
224282910, 224282912
serwis@pram.com.pl
Szczegółowe warunki gwarancji można znaleźć pod adresem http://services.sony.pl/support/pl/warranty/general
----
Pozdrawiam,
Agnieszka_J