anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Uszkodzony Tablet Xperia Z w Serwisie

Januszfr1
Nowicjusz

Uszkodzony Tablet Xperia Z w Serwisie

WItam wszystkich.

Opiszę moją toczącą sie "przygodę" z serwisem W-Support gdzie dokonano naprawy mojego praktycznie nowego tabletu SONY Xperia Tablet Z.

Usunięto usterkę, dokładnie był nią nie dziąłający klawisz Power i gniazdo słuchawkowe.

Dodatkowo po wyładowaniu się tabletu, nie dało się już go uruchomić. 

ALe ok, serwis szybko naprawil i desłał sprzęt.

A teraz łyżka  dziekciu  - tablet wysłałem w stanie praktycznie jak nowy, idealny bez najmniejszej ryski a otrzymałem z porysowanym wyświetlaczem. Wyświetlacz ma kilkanaście całkiem sporych rys (po kilka cm) na na ekranie.

 

Powiedzcie mi jak serwisy mogą się tak obchodzić z czyjąś własnością.

Uszkodzili i odesłali jakby nigdy nic, dodając adnotację dla klienta: rysy na przednim panelu.

 

Jak na razie totalnie mnie zlewają - twierdzą że rysy były od początku.

Oczywiście piszę reklamację - teraz po raz trzeci,  z kim się jeszcze z skontaktować ?

Rzecznik ds konsumetów ?, SONY Polska ?

 

2 ODPOW. 2
profile.country.pl_PL.title
Sony_Polska
Community Team

Witaj,

 

Czy mogłbyś podać numer IMEI tabletu?

Skontaktujemy się w tej sprawie z serwisem.

rolinka1
Nowicjusz

Mnie też dobija takie działanie. Akurat z tabletem nie miałam problemu, ale z innymi sprzętami w innych serwisach już tak. Człowiek spodziewa się po serwisie kulturalnego traktowania, a tu taki zonk...