annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Problemen met HDMI Sony HT-SS1300

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
stefankap
Bezoeker

Problemen met HDMI Sony HT-SS1300

Beste mensen,

Ik probeer met de kerst een film te kijken met de familie en ik heb hiervoor een HDMI kabel aangeschaft die ik van mijn laptop naar de TV met Sony HT-ss1300 installatie verbonden heb. Ik sluit mijn HDMI kabel aan op de tv en het beeld verschijnt maar het geluid ontbreekt. Het geluid op mijn laptop wordt gedempt en de geluidsinstellingen staan ook op HDMI output ingesteld.

Mijn vraag is dan ook hoe krijg ik het geluid werkende via mijn HT-SS1300 installatie? Heb ik hier speciale instellingen voor nodig?

Ik heb het met meerdere laptops geprobeerd en het probleem doet zich voor bij elke laptop. De TV die ik heb is een LG flatron W2294D.

Van een defecte HDMI kabel is ook geen sprake deze werkt wel als ik hem voor andere dingen gebruik.

Mvg

Stefan

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk stuurt de laptop geen geluid via HDMI uit, hier heb je een HDMI 1.3 of 1.4 voor nodig.

Je kan via de hoofdtelefoon aansluiting het geluid van de laptop naar de HT-ss1300 audio input (rood en wit).

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarschijnlijk stuurt de laptop geen geluid via HDMI uit, hier heb je een HDMI 1.3 of 1.4 voor nodig.

Je kan via de hoofdtelefoon aansluiting het geluid van de laptop naar de HT-ss1300 audio input (rood en wit).

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!