annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Verkopen 7R mk 2, t.o.v. 7S mk2.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

Verkopen 7R mk 2, t.o.v. 7S mk2.

Ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoe de verhouding ligt in verkopen,

tussen de 7R mk2, en de 7S mk2.

 

Is er iemand die dat weet? 

 

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Even zo logisch geredeneerd ken ik veel meer mensen met een A7rII ten opzichte van een A7sII. Ik ga  morgen bij een vriend langs die in een grote fotozaak werkt, zal het m eens vragen wat zijn ervaringen zijn.

profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Beetje wat ik al vermoedde, A7rII in elk geval in deze winkel veel meer animo voor dan A7sII.

profile.country.NL.title
Tjardi
Fan

@Amfion

 

Gelet op de algehele interesse voor video (ook op deze site) verbaast me het niets.

Ik schat zelf in dat de verkoop van de S maximaal 20% is t.o.v. de R. Beiden mk2.

Maar als je de verhalen leest van sommige niet slechte auteurs, merk je daar toch een specifieke voorkeur.

 

Gelet op de toch beduidend mindere AF, verbaasd het me, hoeveel enthousiasme er voor 't

toestel is. Dat komt waarschijnlijk uitsluitend, door de betere Lowlight prestaties.

Maar in de praktijk zullen die denk ik 2 a max. 3 stops zijn. Dat is natuurlijk niet niks.

En de bij sommigen, aangeboren afkeer, van "veel", in hun ogen "onnodige" pixels.

 

Heb deze bijlage ook reeds toegevoegd aan de post "vergelijking tussen beide toestellen".

Maar eigenlijk staat in 't verhaal van de amerikaanse site precies, wat mijn  overwegingen zijn geweest,

om voor de 7R mk2 te gaan. En daar heb ik tot op de dag van vandaag, geen moment spijt van.

Terwijl de omschrijving "beter geschikt voor video", mij aanvankelijk de kant op dreef van de 7S mk2.

 

Sony 7R mk2 vs Sony 7S mk2 - engels.jpg