Podziel się wrażeniami!
Witam od około miesiąca posiadam zestaw jak w tytule. Już 2 krotnie pojawił się dziwny problem. Pomimo poprawnego podłączenia całości w momencie jak wybieram aby dzwięk był przekazywany na Soundbar słychać jedynie ciszę. Całość połączona kablem HDMI 2.0, do złącza ARC
Sam soundbar działa, można odtwarzać muzykę z USB, sieci domowej czy telefonu, ale z TV niestety nie.
Jedynym rozwiazaniem jak na ten moment jest reset TV do ustawień fabrycznych. Po tym zabiegu dzwięk jest poprawnie przesyłany. Kombinowałem z różnymi ustawieniami dzwięku na TV wyborem urządzenia i nic poza resetem nie pomaga.
Mam nadzieję, że ktoś coś doradzi bo nie będę co tydzień robił resetu do ustawień fabrycznych.
Dziękujemy za zapytanie.
Niedogodność może wynikać z problemów związnaych z aktualiacją oprogramowania układowego TV, która miała miejsce w marcu jednak z przyczyn technicznych została chwilowo przerwana. Problem najlepiej zgłosić do Autoryzowanego Serwisu Sony, aby pomoc techniczna osobiście mogła zbadac problem.
Pozdrawiamy, zespół Sony