Podziel się wrażeniami!
Czy najnowsza aktualizacja oprogramowania telewizorów jest już dostępna? Chodzi mi o aktualizację , która miała być dostępna 14.10.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Ja jestem bardzo niezadowolony, ale głównie z tego powodu, że nie zapoznałem się z tym Forum przed zakupem telewizora. Gdybym wiedział to co wiem teraz na temat tego telewizora, to nigdy bym go nie kupił, nawet za dużo mniejszą cenę. Uważam też, że zarówno firma SONY, jak i sprzedawcy postępują nieuczciwie, nie informując klienta o wszystkich niuansach technicznych sprzętu. Ja jestem laikiem w sprawach informatyki i dla mnie np.: Bluetooth, to jest po prostu "mechanizm" do podłączenia: słuchawek, myszy, klawiatury, telefonu, głośnika itp. urządzeń i ***** mnie obchodzą jakieś ograniczenia zastosowane przez producenta, o których nawet nie zostałem poinformowany w momencie zkupu. Podobnie rzecz ma się z trybem 3D, który muszę włączać w pewnych przypadkach za pomocą odpowiedniej aplikacji na smartfonie. Nikt mnie nie poinformował o tym, że do korzystania z telewizora muszę mieć jeszcze smartfon. Nastepny problem to nagrywanie na HDD - dlaczego mogę nagrywać tylko ze źródła cyfrowego, a nie mogę nic nagrać z dekodera kablówki podłączonego poprzez HDMI?
Dlaczego nie mogę nagrywać na nieco starszą nagrywarkę DVD podłączoną poprzez SCART? Wszystkie telewizory, które dotąd miałem, umożliwiały takie nagrywanie, a ten "wspaniały" SONY - NIE!
Jeszcze waro dodać, że nie działała poprawnie mi absolutnie podstawowa rzecz jaką jest screan mirroring i to na 2 smartfonach testuje zobaczcie
https://www.youtube.com/watch?v=Uh7AKJvo43M
na samsung s7 i samsung s7 edge
ten telvizor kupił odemnie starszy Pan wszystko powiedziałem mu jakie ma wady, ale jemu to nie przeszakadzało bo ani z kina domowego nie korzystał ani z ARC audi o, ani z screan mirroring ani z PIPa ani z 3d, no tego 3d mówił ze brakować mu będzie ale kupił tez prawie 2k taniej niż najtaniej w sklepie to musiał się cieszyć, i ten telewizor jest świtny dla kogoś kto nie wymaga zbyt wiele, czyli sam youtube, który działa wyśmienicie to przyzna trzeba wyszukiwanie mową działa lepiej niż w samsungu i obraz nie jest zły, choć czerń wiele do życzenia pozostawia. Ale dla kogoś kto chce coś więcej jak ja to jest absolutna katastrofa. odnośnie np.: ARC audio to dopiero wyczytałęm na forum sony anglojęzycznym, że faktycznie jest problem, a SONY techniczny dział wysłał mnie do serwisu, ale to by i tak nic nie dało. jakoś przeżyłę tę stratę 2k, ale to lepsze niż ciągłe nerwy. Nawet nagrywać zacząłem filmiki z problemamami tego TV część wrzuciłem na YT, ale nie wszystko bo już nie miałem sił i nerwów, najwięcej czasu straclem przez dział techniczny, który upierał się ze coś zle robię, ale dostali dowody w postaci filmów zdjęći itp, na końcu stwierdzili ze konieczny serwis jest.
podsmowująć polecam TV dla osób niewymagająćych nic poza YT i TV
nie polecam dla bardziej wymagających.
PS jeszcze jedna rzecz co mi się podobała, to że z sieci lan ładnie sobie radził z odtwaraniem treści, niestety na początku zapewniano mnie ze odtworzy audio 7.1 jeśli mam takie kino domowe, pozniej okazalo sie ze jednak mimo zakodowanego audio 7.1 true hd czy dolbydigital+ on nie jest wstanie zrobic 7.1 tylko max 5.1 a o tego i tak przerywał kanał zwrotny, więć trzeba było przejsc na kabel optyczny ktory z wzgledów technicznych poza 5.1 nie otwrozy więcej. a głownym powodem zakupu było odtwarzanie audio 7.1 z sieci lan na kino domowe aby nie uzywać komputera do tego, niesteyt zakońćzył się fiaskiem.
Witam. Dziś telewizor wrócił z serwisu. Oczywiście - żadnej poprawy funkcjonalności. Ponowiłem kontakt z SONY Polska, ale oni potrafią tylko mydlić oczy. Po raz kolejny odsyłają mnie do porad typu: reset do ustawień fabrycznych, ponowne wgranie aktualizacji (tylko nie potrafią mi napisać jak to zrobić), itp. Nawet nie raczą przyjąć do wiadomości informacji, że telewizor był w serwisie i tam chyba powinni go zresetować i ponownie wgrać aktualizację, jeśli by uznali to za stosowne i możliwe do wykonania. Nie mam już pomysłów co robić dalej. Może ktoś mógłby mi pomóc w nawiązaniu kontaktu z kompetentnymi ludźmi z SONY Polska? Byłbym wdzięczny.