Podziel się wrażeniami!
Witam,
Zgodnie z zapowiedziami Sony, pojawiła się aktualizacja oprogramowania. Proszę o opinie osób które dokonały aktualizacji.
Do mnie jutro o 13 przyjeżdzają technicy. Dam znac co i jak.
Daj znać, też mam już zamówionego technika. Czyli pewnie ostatnia aktualizacja kończy się na wymianie modułu Androida.
Po opisaniu problemu przez telefon facet stwierdził, ze prawdopodobnie wymiana płyty głównej i wtedy go zabierają.
No dobrze wymiana płyty głównej, a co z aktualizacją, doprowadziła do uszkodzenia płyty. Mamy przez to rozumieć, że z nową płytą główną nie nastapi taki sam problem, czy każą wstrzymać się od aktualizacji.
Jeśli zrobisz aktualizację tej samej wersji kolejne 2 tygodnie bez TV;-) Najbardziej obawiam się kompetencji tych serwisów. Ciekawe, co przy okazji popsują!?! Oraz ile czasu potrwa naprawa, 2 tygodnie?
2 tygodnie to serwis będzie mędrkował czy produkt jest do naprawy gwarancyjnej czy jednak usterka z winy użytkownika (czyli płać i płacz), a potem dopiero 2 tygodnie na naprawę.
Najlepsze jest to, ze caly czas mozna pobrać aktualizację i popsuć sobie TV.
Ciekawe czy naprawa będzie w ramach gwarancji?
Dobre pytanie, też mnie to zastanawia. Dla mnie awaria jest skutkiem nieudolnych działań SONY i wynika wyłącznie z ich winy, więc nie mają powodów, by odmówić uznania gwarancji.
W UK wymieniaja płyty i TV wraca z Androidem 6. Na gwarancji, nawet dają zastępcze TV na czas naprawy.
Czyli jest to problem sprzętu w tym modelu.
mrspidi - będziesz pierwszy, czekamy na info.