Podziel się wrażeniami!
Witam,
Zgodnie z zapowiedziami Sony, pojawiła się aktualizacja oprogramowania. Proszę o opinie osób które dokonały aktualizacji.
Pram s.c., ul. Połczyńska 115b
Też mam tam zlecenie, ale jeszcze nie dzwonili, pewnie będą testować na Twoim;-)
Może zmienią mu światełka na biało-czerwone, tak bardziej po naszemu.
No fakt może mieć problem jakaś seria tv, ale również może być problem z PC użytkownika (np wirus) który nie nadpisal pliku(może),ale uszkodził pendriva.... Może stary pendrive? Lekko poruszony wprowadził błąd. Jest wiele opcji ale oczywiście winne Sony za system Google 🙂
No tak, bo to pewnie Google kazało SONY umiescić na serwerach aktualizację, która nie była dobrze przetestowana. To producent odpowiada za swój sprzęt, jeżeli oprogramowanie jest wadliwe to mogli wstrzymać się z aktualizacją do czasu znalezienia przyczyny. Zanim zaczniesz pisać bzdury u wirusach i wadach pendriva poczytaj temat na polskim i brytyjskim forum SONY. Ten problem to nie jest przypadek u jednej czy dwóch osób, to jest ewidentna wina producenta urządzenia, czyli w tym wypadku SONY.
Nieudanany update to nie wina żadnego wirusa, pendrivia itp, moim zdanie to nie do końca przetestowana wersja. W moim przypadku jest dźwiek nie ma video, tv reaguje na klawisze itp, a wieć jestem przkonany że aktualizacja nie obsługuje jakiejś wersji TV z innym sterownikiem obrazu. Z tego względu iż aktualizacja nie jest dostępna bezpośrednio na tv sony potraktowała użytkowników którzy aktualizzują tv z pendriva jak beta-testerów !
Koledzy którzy zgłaszali tv do serwisu to w ramach gwarancji ? Wspominaliście iż problem wynikł po próbie aktualizacji z pendriva ? Po Tv przyjeżdrza kurier ? Napiszcie czy musicie pokryć jakieś koszty.
Zastanawiam się czy czekać czy zgłaszać do serwisu.
Też się zastanawiałem, czy czekać na poprawkę. Z tego co widzę SONY nie ma rozwiązania i nie zanosi się na jego szybkie odnalezienie, wiec chyba lepiej skorzystać z gwarancji i oddać telewizor do serwisu.
Mam kilka pytań odnośnie aktualizacji do Androida 6.0 - jakich modeli tv dotyczą te problemy, czy dotyczą tylko aktualizacji przez USB czy także bezpośrednio mając podłączony tv do internetu. Ja w moim KDL-50W809C mając na uwadze opisywane problemy w Waszych postach z ostrożności wyłączyłem automatyczną aktualizację.
Zwykle nie bawię się w aktualizowanie przez USB ,czekam rozwój wydarzeń.
Ktoś wcześniej pytał o koszty. erwis sam przyjechał do telewizora i go zabrali, nie wiem jak je zwrotem, bo nie pytałem. Na samym początku trzeba pokazać dowód zakupu, na zgłoszeniu serwisowym zaznaczona jest opcja naprawy gwarancyjnej.
Mam kilka pytań odnośnie aktualizacji do Androida 6.0 - jakich modeli tv dotyczą te problemy, czy dotyczą tylko aktualizacji przez USB czy także bezpośrednio mając podłączony tv do internetu. Ja w moim KDL-50W809C mając na uwadze opisywane problemy w Waszych postach z ostrożności wyłączyłem automatyczną aktualizację.
Zwykle nie bawię się w aktualizowanie przez USB ,czekam rozwój wydarzeń.
Telewizor to KDL-43W756C, wyprodukowany 09/16. Co do update'u via OTA - na zagranicznym forum, ktoś też miał ten problem przy takiej formie aktualizacji.
Zgłaszałeś reklamację poprzez infolinię sony czy kontaktowałeś się bezpośrednio z autoryzowanym serwisem ? Wspominałeś że robiłeś aktualizację ?