Podziel się wrażeniami!
Witam,
Zgodnie z zapowiedziami Sony, pojawiła się aktualizacja oprogramowania. Proszę o opinie osób które dokonały aktualizacji.
Najlepiej zadzwoń do Sony, oni wygenerują Ci usługę serwisową. Powiedz o aktualizacji i tak się dowiedzą. A może lepiej nie mówić.;-)
SONY wreszcie wykonało jakiś ruch, usunęli możliwość pobrania aktualizacji ze strony. Cóż za szybka reakcja, wielkie brawa dla nich.
Witam.
Dotyczy telewizora KD-55XD9305.
Telewizor został zaktualizowany poprawnie poprzez USB do Androida 6.
Zauważyłem jednak taki problem:
Mianowicie TV potrafi się zawiesić na około 3-5 sekund po czym uruchamia się ponownie od zera - wyświetlają się po kolei: napis SONY, animacja uruchomiania systemu, napis android i kanał na którym TV się zawiesił.
Mam nadzieję, że mieli Państwo taki problem i jest możliwość jego rozwiązania.
Jeśli istnieje taka możliwość to powróciłbym do Androida 5 - nie pojawiały się takie sytuacje.
Nie ma mozliwosci powrotu do wczesniejszej wersji.
Jako - slabe - pocieszenie, moj TV robi dokladnie to samo, kazdego dnia mam restart. KD-65XD93005.
Komunikat SONY na temat wstrzymania aktualizacji:
http://www.sony.co.uk/support/en/content/cnt-hn/prd-tvhc/Android-Marshmallow-on-hold
Tu macie komunikat po polsku:
https://www.sony.pl/support/pl/content/cnt-hn/prd-tvhc/Android-Marshmallow-on-hold
Znalazłem pierwszy błąd w zainstalowanym systemie: wyszukałem ręcznie kanały satelitarne i jeden z nich został zapisany na pozycji 1000. Wybierając numer z pilota kanał można włączyć, wchodząc na edycję listy na poz. 1000 nic nie ma.
Aktualizacji dokonałem 23.02 z pendrive do Marshmallow 6.0.1 na TV Sony KDL-55w808c. Przed zainstalowaniem nowego Androida przywróciłem system do ustawień fabrycznych i odłączyłem wszystkie podpięte urządzenia. Dodatkowo bezpośrednio po aktualizacji, która przebiegła bez zastrzeżeń, ponowiłem w/w czynność. Najważniejszą dla mnie poprawą jest działanie modułu CAM z Cyfrowego Polsatu tj. płynne i szybsze przełączanie kanałów, płynne działanie menu w ustawieniach cyfrowych. Wyszukiwanie głosowe z poziomu aplikacji Video & TV SideView działa, zauważyłem jednak, że TV już raz ,,zgubił'' kilka kanałów i samoczynnie dokonał restartu.
Kolego @fantonex, ile czekałeś na telefon z serwisu i wizytę? Też mam tam przydzielony serwis co i Ty.
@Virael- Jeśli chodzi o TV, to czekałem 4 dni na serwis. Możesz do nich zadzwonić i podać kod PL. Serwis ok, Panowie pomocni. Pewnie się dopiero teraz zacznie, jak wszyscy zaczną się zgłaszać.