Podziel się wrażeniami!
O ile wiem to nie ma w pełni równomiernie podświetlonych ekranów w LCD. Pytanie jaki masz stopień tej nierównomierności. Ja bym kontaktował sie z innym serwisem i zobaczył co powie.
Ewentualnie przez Sony support z biurem obsługi klienta
Polecam kontakt z naszym zespołem pomocy technicznej, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie:
dziękuje za zainteresowanie panią moderator tematem ale sprawa została już rozpatrzona prze autoryzowany serwis sony ,serwisant wadę zauważył ale serwis stwierdził że wada ta nazwana (zjawiskiem) nie przeszkadza w oglądaniu tv .wcześniej miałem przez kilka lat możliwość używania takich modeli jak kdl-52w3000 kdl-55hx850 kd-65xf9005 czy kd-75xe9005 ,i innych które to modele są wysokimi modelami a żadne błędy podziału jasności nie występowały .telewizor sony kd-85xh9505 kosztował 16000zł ,przez co nie potrafię zrozumieć jak takie ((odpady)) mogą być sprzedawane jako wolne od wad .prozba do moderatora by przekazał sprawę do osoby nie z polskiego a europejskiego suportu ,myślę że po obejrzeniu zdjęc usterki trzeba mu będzie zbierać szczękę z podłogi
FLAGOWIEC KD-85XH9505 16000ZŁ I OBRAZ SKŁADAJĄCY SIE Z DWOCH POŁOWEK MOŻE JEDNA TO SONY A DRUGA TO SAMSU... :)PROSZE O PILNE ROZWIĄZANIE SPRAWY Z GÓRY DZIEKUJE
Ja przeszedłem podobną ścieżkę, wszyscy uznali, że plamy na matrycy to cecha nie wada. O cloudingu nawet im nie wspominałem bo wiem, że od razu na drzewo spuszczają. Ogólnie, lepiej kupować inne i do tego tańsze TV, wady te same, a przynajmniej nie przepłacone. Ja już na pewno niczego od sony nie kupię. Są inne marki... Także jak chcesz się kopać, to zostają rzecznicy, odwołania, sąd... ja jednak odpuściłem. Pouzywam, sprzedam, kupię coś innego i na pewno nie w cenie sony...
Zobacz tutaj mam ten sam problem i rozpoczynam procedurę z UOKiK. Sony robi sobie z nas jaja. Im nas więcej tym lepiej dla nas .