- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
KD-65XH9005 i sterowanie dekoderem UPC Horizon
Witam,
zakładam nowy wątek odnośnie problemu sterowania dekoderem UPC Horizon, ponieważ w poprzednim wątku moja wiadomość być może została zignorowana przez Ekspertów Sony.
Otóż nie mogę sparować pilota od telewizora KD-65XH9005 w taki sposób, aby sterować tym dekoderem pilotem SONY.
Odpowiedzi w stylu:
1. instrukcja, jak skonfigurować sterowanie dekoderem pilotem do TV: https://helpguide.sony.net/tv/haep2/v1/pl/04-08-03.html
2. działa to w drugą stronę. Pilot Horizona włącza i wyłącza TV, oraz reguluje głośność
znam, ale nie takie jest moje pytanie.
Podczas parowania dekodera z pilotem obraz i dźwięk są poprawne, natomiast na kroku gdzie należy wcisnąć przycisk zmiany kanału +/- dekoder nie reaguje.
Dzwoniłem nawet na infolinię UPC - odesłano mnie do wsparcia Sony. Standard. Oby wsparcie Sony nie odesłało mnie do wsparcia UPC!!!
Dekoder Horizon obsługuje podobno sygnał na podczerwień, jak również bluetooth, więc może jakiś sposób jest, aby pilotem od TV sterować dekoderem?
Z góry dziękuję za pomoc
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jeśli widnieje i nadal nie działa ??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
testowo do usunięcia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie udalo sie z wyjetym kablem HDMI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mogę prosić o szczegóły? Dziś po pracy będę kolejny raz z tym walczyć bo to
ewidentnie popsuła aktualizacja od sony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie widnieje w Bravia Sync ...Wszystkie możliwości typu wyciągniety kabel hdmi , zmiana portów i resetowanie nic nie pomaga... nie wiem nawet czy chce pisać do supportu sony w tej sprawie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nowego 4k ......
chyba najlepszym rozwiązaniem będzie przejście na kartę lecz nie można w trakcie trwania umowy ,a co za tym idzie na 1,5 roku jestem związany z działaniem 2 pilotów 😕
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie motywm z odpietym kablem HDMI dziala ale na starym nie 4k.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no to już wiem od dawna,czytałem poprzednie posty
dlatego szukam rozwiązania dotyczącego 4k
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
odpowiedź z supportu SONY :
Szanowny Panie,
dziękujemy az kontakt z Sony.
W nawiązaniu do Pana zgłoszenia informujemy , iż najnowsza wersja oprogramowania ograniczyła funkcję Bravii Sync i na obecny czas dana funkcja jest kompatybilna z urządzenia zewnętrznymi Sony. Nasi inżynierowani pracują nad rozwiązaniem , dlatego prosimy o cierpliwość do czasu rozwiązania sprawy.
ciekawostka ile czasu im na to potrzeba