anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-85XH9096 uwaga tragedia

profile.country.PL.title
Robert12.
Poszukiwacz

KD-85XH9096 uwaga tragedia

Witam po 4miesiącach użytkowania na matrycy pojawiają się ciemne plamy.Według Sony niby normalna rzecz rozszczelnienie matrycy.prawidłowy objaw zaciągania kurzu.telewizora nie wezmą do naprawy i nie chcą wymienić przecież to tylko 12tys.zł.nigdy więcej Sony

16 ODPOW. 16
profile.country.PL.title
yaro626
Użytkownik

maxrev1 - tv to 55 cali,na szczęście była to mała plamka prawie w narożniku u dołu ale zrobiono i jest ok.
profile.country.PL.title
Robert12.
Poszukiwacz

Telewizor nawet nie był w serwisie wczoraj wysłali ekspertyzę 

IMG_20210511_072200.jpg

profile.country.PL.title
maxrev1
Użytkownik

 
 Potraktowali Cie tak samo jak mnie, będą robić wszystko żeby odrzucić Twoją reklamację, dla nich to nie jest wada, będą się zasłaniać jakimiś specyfikacjami itp. itd.
Ogólnie współczuje bo wiem jakie to irytujące jak obraz jest w plamy bo mam to samo po ich "naprawie" do tego jeszcze porysowali matrycę i jest to "kosmetyka" wg nich.
Niestety nie istnieje recepta na to żeby z tym betonem wygrać.
 
 
 
 
 
 
 
Ja już nie mam nadziei, przekazałem sprawę do rzecznika praw konsumentów i założyłem sobie że poinformuje jak największą liczbę potencjalnych klientów o praktykach SONY. Mam nadzieję, że odczują swoją ignorancję na własnej skórze. Pozdrawiam
profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Ja dałem drugą reklamacje

 

Opis wady:Wymieniony telewizor z poprzedniej reklamacji który nie ma dźwięku. Do tego nadal nie posiada funkcji które miały być na premierę konsoli Playstation 5. Problemy z TV: - Brak Dźwięku - Brak VRR - Brak ALLM - Dolby Vision w poprzednim tv miał ciemne plamy na Netflixie teraz nie mam jak to sprawdzić. Dodatkowo zapomniałem wyjąć kartę CAM z poprzedniego TV. Jeżeli się znajdzie proszę o zwrot. Proszę o wymianę TV na inny model za moją dopłatą. Albo na LG OLED 48/55 cali.

profile.country.PL.title
pepe40pp
Użytkownik

Przeczytałem sobie te ich wymagania i wychodzi na to, że tv można użytkować tylko w idealnie sterylnych warunkach. Na tv nie może spojrzeć promyk słońca. W pomieszczeniu nie może być kurzu, wilgoci, owadów. Ktoś powinien ich zmusić, żeby te swoje wymagania umieszczali dużymi czerwonymi literami na opakowaniu tv oraz na naklejce przyklejonej do matrycy. Wtedy nikt tego cudu techniki by nie kupił.

profile.country.PL.title
WnerwionyWiciu
Użytkownik

Ja odesłałem tv na serwis ponieważ nie miał głośników. Nawet pomoc zdalna sony to potwierdziła. A serwis na to Wolny od Wad.

Co za k*rwa żart. Oczywiście odbiera 5a Pani co dogadać się nie idzie , wiecznie obrażona 

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Witam, trzeba walczyć. Im większy ekran tym łatwiej zanieczyszczanie się mogą przedostać. Nie jest normalne by po 4 miesiącach taka sytuacja się wydarzyła, telewizor powinien być wymieniony na nowy. Oczywiście czyszczenie matrycy 85" może się zakończyć źle. Jest to wada technologii. Klient nie jest temu winien. Zabrudzenia ekranów zdarzają się bardzo często w ekranach 65" i większych. Producent udziela gwarancji 24 m-ce i jego zadaniem jest naprawa lub wymiana, gdy z tym produktem coś zaczyna się złego dziać. Nie można zwalać winy na klienta, jeśli on w normalny sposób eksploatuje odbiornik.