Podziel się wrażeniami!
Podejrzewam , że to błąd panelu telewizora, matrycy, może się kiedyś nie włączyła jak włączałeś tv, a tak po za tym, to po co wchodzisz w menu serwisu, czy coś się dzieje z tv? Wchodzenie w menu serwisu, to utrata gwarancji.
Kupiłem telewizor z ekspozycji i chciałem sprawdzić ile godzin pracował no i właśnie taki błąd był zarejestrowany, telewizor mogę jeszcze zwrócić i nie wiem właśnie co robić, czy w przyszłości coś nie będzie szwankowało w związku z tym błędem.
Kto takie rzeczy wymyśla, że wejście w menu serwisowe, to utrata gwarancji?
Każda usterka wywołana nieautoryzowaną zmianą w tym trybie może wiązać się z utratą praw gwarancyjnych i jest traktowana jako ingerencja w oprogramowanie sprzętu. (Skopiowałem ze strony, tak komuś napisał serwis Sony)
Ale ja nic nie zmieniałem, chciałem tylko sprawdzić godziny i przy okazji wyszedł ten błąd dodatkowo. No to żadnej ingerencji w oprogramowanie nie było.
Spokojnie Ja nie jestem z serwisu
no to jeśli wyczytałeś że każda zmiana w trybie serwisowym to utrata gwarancji to okej ale samo wejście nie jest zabronione. Więc po prostu pisz jak sprawa wygląda i nie siej zamętu.
No ale możecie mi odpowiedzieć czy to jest poważny błąd, czy może blachostka i nie zawracać sobie nim głowy.
Ciężka decyzja .... Ja osobiście bym zwrócił. Inaczej groziły by mi koszmary...:)