Podziel się wrażeniami!
model KDL-50W755C mam go od 17 miesięcy i dzieją się różne cuda np.:
Aktualizacje oprogramowania są włączone.
Czy ja coś mogę zrobić czy zgłosić się do serwisu po naprawę?
Mam model 55XD8599 i efekt podobny.
Wyłączam tv pilotem, ekran jakby chciał zgasnąć, ale to jest ułamek sekundy i na nowo się załącza. Czasami z trzy razy muszę wyłączać, żeby go wyłączyć.
Po ponownej próbie włączenia ładuje logo od początku. Coraz częściej, przeważnie po długim czasie, gdy jest wyłączony również muszę czekać, aż załaduje logo - czyli, jakby miał całkowicie odłączony prąd.
Tak działo się przed aktualizacją 3.925 - zgłosiłem do serwisu, ale kazali czekać na update. Po aktualizacji bez zmian.
Dodatkowo doszedł problem z Netflixem, do którego muszę się codziennie logować, bo po włączeniu tv jest całkowicie wylogowany, jakbym dopiero pierwszy raz go uruchamiał - nie pamięta nawet loginu (email).
Zgłoszone ponownie w serwisie i czekam, czekam.. chyba będę misiał się przypomnieć im.
Witam,
Takie rozwiązanie zaproponował support Sony:
Proszę wykonać następujące czynności.
Naciśnij przycisk zasilania na pilocie i przytrzymaj go, aż zostanie wyświetlony komunikat „Power off (Zasilanie wył.)” (około 5 sekund)
Po wyświetleniu komunikatu „Power off” (Zasilanie wył.) zwolnij przycisk zasilania.
Telewizor wyłączy się i następnie uruchomi się ponownie sam.Jeżeli pilot nie działa, telewizor można zresetować w następujący sposób:
Odłącz wszystkie urządzenie podłączone do telewizora, a następnie przewód zasilający telewizora od gniazdka elektrycznego na 5 minut.
Podłącz przewód zasilający z powrotem do gniazdka.WAŻNE: Resetowanie telewizora nie spowoduje usunięcia ustawień lub pobranych aplikacji. Zostanie zresetowane jedynie oprogramowanie telewizora.
Ponadto proszę o wyłączenie 1. opcji w:
Home - Ustawienia - Wejścia Zewnętrzne - Ustawienia Bravia Sync
Pozdrawiam