anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KINO DOMOWE ONKYO-SONY 9505

profile.country.PL.title
MIRAS546
Poszukiwacz

KINO DOMOWE ONKYO-SONY 9505

  Witam,kupiłem ostatnio sony 9505 i onkyo 686.Mam problem z połączeniem tego razem .Chodzi mi oczywiście o wykorzystanie wejścia ARC ,gdyż jak podłączę dekoder Canal +( ultra box 4 K) wszystko śmiga jak należy ,jednak jak potrzebuję obejrzeć Youtbe , netflixa ,lub obojetnie jaką aplikacje z telewizora to amplituner nie podaje głosu na głośniki.Próbowałem różnych ustawień i nic nie pomaga.Raz mi się zdarzyło że coś załkapało ,ale grało tylko do nastepnego wyłączenia.Mam teraz podłączone przez kabel optyczny ale tak nie powinno być .Gdy szukam urządzeń po ARC  to mi wykrywa amplituner,steruje jego głośnością z pilota telewizora,wyłącza z pilota telewizora amplituner i telewizor ,ale głosu z aplikacji nie ma.Testowałem z 3 kable.Aktualnie mam   https://allegro.pl/oferta/auda-kabel-hdmi-2-1-ultra-high-speed-hd-8k-60hz-2m-8749538264?snapshot=MjA...   

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
dakocze
Poszukiwacz

Hej. Miałem identyczne problemy z połączeniem Sony 75xg9505 i Onkyo 686 przez ARC. Często zrywało połączenie, wymiana kabli hdmi nie dawała poprawy. Czasami dźwięk się pojawiał i nagle znikał. Pomagał miękki reset Onkyo czyli odłączenie kabla zasilającego albo częściowa kalibracja pod wyjście ARC. Grało to razem do wyłączenia amplitunera. Po włączeniu znowu pojawiał się problem. Sprzedałem Onkyo 686 i kupiłem Onkyo Rz 840 i problem nagle znikł. Wszystko hula pod ARC bez żadnych problemów, zerwań dźwięku. Najwyraźniej w 686 jest ten problem i nie tylko z tv Sony ale także z innymi telewizorami. Dużo ludzi również na zagranicznych forach o tym wspominało.