- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Menu serwisowe Sony XG95
Witam,
czy ktoś może podpowiedzieć jak się wchodzi do menu serwisowego korzystając z nowego pilota do serii XG/XF?
nie ma guzika "i+"
dzięki
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
informacje zawarte w menu serwisowym są przeznaczone dla pracowników serwisu. Każde wejście w menu serwisowe jest zapisywane w pamięci trwałej telewizora, co może wiązac się z problemami z gwarancją.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dziękuje za odpowiedź,
domyślam się też są logi zmian,
już wyjaśniam - kupiłem TV w Media Markt w Opolu - po rozpakowaniu okazało się to że używany TV - a na pewno wcześniej rozpakowywany i wyjmowany bo ma odciski palców na matrycy, ślady po przetarciach i pootwierane wszystkie opakowania
chciałem w menu serwisowym sprawdzić ilość przepracowanych godzin i na podstawie tego przygotować soczystą reklamację/skargę
Oczywiście kupiłem produkt pełnowartościowy, nowy - nie z outletu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ten przycisk "i+" jest w twoim pilocie nad czerwonym przyciskiem Google Play.Kombinacja przycisków po wyłączeniu telewizora jest następująca: i+,5 volume -,power zielony.Trzeba to zrobić dość płynnie i szybko.Na dole w menu serwisowym są godziny które przepracował tv.Pozdrawiam