Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam problem z moim TV: Sony KD-55XG8596
Mikrofon nie działał, przeczytałem gdzieś na forum, żeby go sparować, nadal nie pomogło, czytałem też o hard resecie - przytrzymać guzik Power kilka sekund, wtedy nagle po włączeniu mikrofon w aplikacjach działa. Dioda się świeci, jednak po wyłączeniu TV znowu przestaje działać i jedynym rozwiązaniem jest znowu reset androida.
Jakieś pomysły czego to wina? wygląda na to, ze pilot działa tv też, tylko coś z systemem.
Poczekaj, poczekaj. Jeśli dobrze czytam, to mam sobie do telewizora na gwarancji dokupić innego pilota, zamiast "męczyć" Sony pytaniami o rozwiązanie?
A tak, z innej beczki, ciekawe, czy mogę oddać do reklamacji samego pilota...
Mi pomogła wymiana baterii w pilocie
Wymienione baterie nic nie zmieniły. Za to po korespondencji z supportem dostanę nowego pilota. Wymiana maili z supportem trwała od 8 do 13 listopada i zakończyła się obietnicą wysłania pilota. 13 listopada wysłano pilota z Brukseli (!) a 17 ma dotrzeć. Trackingu też tak pokazuje. Od tej pory nie powiem złego słowa na Sony support 😁.
Akurat ostatnia aktualizacja to mi zamieszała. Ale zobaczę dzisiaj gdy "odpalę" nowego pilota...
Witaj
Mam telewizor KD55XF9005 pilota na gwarancji wymieniali mi trzy razy za każdym razem chodziło o strumieniową zmianę kanałów i głośności dzisiaj miesiąc po gwarancji dolegliwość wróciła a na dodatek mikrofon przestał działać tzn. wciskając przycisk światełko zaświeca się i gaśnie tak że nie można nic powiedzieć ale nawet jak zdążę i tak nie podaje głosu , pisząc do support facet wiedział kiedy były piloty wymienione i wiedział że telewizor jest miesiąc po gwarancji bo zażądał jej przedłużenia . oczywiście te wszystkie wskazówki to banialuki nic nie pomaga napisz w takim razie jak można rozwiązać ten problem ignacjosz@wp.pl można prywatnie