Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry.
Wszystkiego najlepszego z okazji świąt.
Panowie i Panie... pobrałem aktualizację ze strony Sony. Wgrałem na penka i zaktualizowałem. Wszystko poszło cacy. Po uruchomieniu TV, przywróciłem ustawienia fabryczne. Poustawiałem sobie parametry obrazu itd., i zaczęły się po jakiś kilku godzinach oglądania jaja:
- telewizor wyraźnie zwolnił (chociaż i tak był, dziekujemy za mediatek itd)
- przestał poprawnie regować na pilota; naciśkam action menu włącza się z opóźnieniem kilku sekund, wybieram opcję z menu włącza się co innego.
- następnie przestaje reagować na cokolwiek, dziła odłączenie od zasilania
- film odtwarzany z USB i 4K HDR potrafi klatkować na stockowym odtwarzaczu, używam urządzeń USB3.0
- podczas odtwarzania 4K HDR działanie TV to jedna wielka czkawka, potrafi się nawet zawiesić, lub zniknie obraz
- pomimo treści z Dolby Vision nie jest ona poprawnie wyświetlana
Panowie z Sony co jest grane? Czy tak ma wyglądać wasza aktualizacja ?
U mnie jest takie 1s opóźnienie. To bolączka jest TV bo ma wsadzoy wujowy procesor mediateka
Mam zupełnie inne doświadczenia. Przechodziłem już przez dwie aktualizacje swojego XE93 (przez pendrive'a), nie robiłem przywracania systemu i też wszystko działa, jak należy. Dodatkowo zaoszczędziłem kilka godzin konfiguracji wszystkich moich dodatkowych aplikacji na TV. Moja rada: najpierw sprawdzić, czy wszystko dobrze działa, a dopiero w razie kłopotów próbować przywracać system.
Podepnę się pod temat. W związku z moim problemem z odtwarzaczem multimedialnym opisanym w innym temacie chciałem zrobić aktualizację do wersji z 28.03. Niestety jak robię "sprawdź dostępność aktualizacji" to mam komunikat "oprogramowanie jest aktualne" choć jest to wersja starsza od v6.2858. Przeczytałem że powodem tego może być brak akceptacji zapisów licencji ale sprawdzałem to wczoraj i po przewinięciu zapisów informacji prawnych firmy Sony na sam dół nie ma przycisku "akceptuj" Czy muszę robić aktualizację z pendriva?
Odnoszę wrażenie, że aktualizacja online (OTA) na tą chwilę nie jest jeszcze dostępna. Na razie można to zrobić tylko przez pendrive'a. Jeśli się na nią zdecydujesz, pamiętaj, że należy wykazać się bardzo dużą cierpliwością (w pewnym momencie TV wyłączy się na dobre 30-40 sek.) i poczekać na komunikat o zakończeniu aktualizacji. Przerwanie aktualizacji w trakcie skończy się najpewniej wizytą serwisową.
Dziękuję. Ile trwa cały proces aktualizacji?