anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Netfix brak logowania.sony kd-55xf9005

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Netfix brak logowania.sony kd-55xf9005

Proszę o poradę, jeszcze wczoraj wszystko śmigało, a dziś pali się napis N i kółko kręci się,  aktualizacja zrobiona . Nic nie pomaga, może jakaś mała rada. 

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Dziękuję za podpowiedź czyściłem pamięć ale nie robiłem zatrzymania, pobawiłem sie e aktualizacjie rutera, od nowa ustawienia, poszło, ale to wina chyba słabego netu, mam lte play, i w tym dniu prędkość była bardzo słaba 4 mb, temat zamknięty. 

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

3 ODPOW. 3
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

legwan1969,

 

spróbuj zrestartować telewizor i jeśli problem będzie się nadal pojawiać skontaktuj się z supportem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.

 

profile.country.PL.title
maria1003
Użytkownik

Wejdź w ustawienia,aplikacje wyszukaj Netflix i tam wyczyść pamięć podręczną a następnie wymuś zatrzymanie.Powinno pomóc ja tak kiedyś miałem co prawda na innym modelu.

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Dziękuję za podpowiedź czyściłem pamięć ale nie robiłem zatrzymania, pobawiłem sie e aktualizacjie rutera, od nowa ustawienia, poszło, ale to wina chyba słabego netu, mam lte play, i w tym dniu prędkość była bardzo słaba 4 mb, temat zamknięty.