Podziel się wrażeniami!
Proszę o poradę, jeszcze wczoraj wszystko śmigało, a dziś pali się napis N i kółko kręci się, aktualizacja zrobiona . Nic nie pomaga, może jakaś mała rada.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Dziękuję za podpowiedź czyściłem pamięć ale nie robiłem zatrzymania, pobawiłem sie e aktualizacjie rutera, od nowa ustawienia, poszło, ale to wina chyba słabego netu, mam lte play, i w tym dniu prędkość była bardzo słaba 4 mb, temat zamknięty.
legwan1969,
spróbuj zrestartować telewizor i jeśli problem będzie się nadal pojawiać skontaktuj się z supportem poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Wejdź w ustawienia,aplikacje wyszukaj Netflix i tam wyczyść pamięć podręczną a następnie wymuś zatrzymanie.Powinno pomóc ja tak kiedyś miałem co prawda na innym modelu.