anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Pobieranie z internetu nie powiodło sie

profile.country.PL.title
HENRYKGOLAS.
Poszukiwacz

Pobieranie z internetu nie powiodło sie

Witam często pojawia się komunikat pobieranie nie powiodło się w modelu KDL-W706B. Telewizor jest podłączony do internetu nie gubi połączenia. Jest zaaktualizowany

1 ODPOWIEDŹ 1
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Henryk, czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam,  Agnieszka_J