Podziel się wrażeniami!
Dzięki za wiadomość - zgłaszamy błąd do naszego działu technicznego
Dodatkowe pytanie: gdzie zakupiłeś produkt i w jakim kraju mieszkasz?
Tv został zakupiony w Polsce w centrum Handlowym Janki. Mieszkam w Polsce -Warszawa.
Sklep, w którym został zakupiony tv to Saturn.
Zespołowi technicznemu udało się ten produkt zarejstrować bez większych problemów.
Czy u Ciebie problem jest nadal widoczny? Prześlij nam prosze screeny z tą usterką, bedzie nam latwiej ją skategoryzować.
Cześć!
W sprawie Sony Entertainment Network proszę skontaktować się z Playstation. Tylko oni są w stanie pomóc.
Należy skontaktować się z pomocą techniczną Playstation pod numerem telefonu:
22 397 89 24, lub wysyłając maila ze strony http://pl.playstation.com/contact-us/
Pomoc techniczna PlayStation prosi natomiast by skontaktować się z pomocą techniczną Sony. Więc jak to jest?
Mam dokładnie taki sam problem.
telewizor 49xf
kupiony w PL w sklepie PL
Konto mam na adres PL.
W czym jest problem?