Podziel się wrażeniami!
@Sony_Poland_Team w zasadzie post dotyczy poprzedniego "Sony serwis" ale nie do końca bo będzie o tym co było po serwisie telewizora.Ale od początku telewizor XD9305 zakupiony w sierpniu 2016 zepsuł się kilka miesięcy później (dotyczy akcji serwisowej dla tego modelu) naprawiony w serwisie,kolejny raz popsuł się 3 tyg temu tydzień czekania na część w serwisie naprawiony w domu.Po wizycie Panów serwisantów zacząłem podłączać wszystkie kable do telewizora i zaintrygowała mnie jedna rzecz a mianowicie odstająca tylna obudowa ,która była zdejmowana do naprawy.Zdjęcia zamieszczam do posta jak wygląda to po naprawach ,naprawę w domu raczej wykluczam jako uszkodzenie tylniej obudowy widocznie było sklecone abym się nie czepiał ale teraz nie daruję.Mam pytanie co w związku z tym sądzi Sony bo mnie już strzyka nie powiem gdzie.A teraz trochę chronologii.
19.08 tetewizor nie uruchamia się
20.08 zgłoszenie do naprawy przez MIC Radom (po znajomości naprawa w domu)
22.08 telefon z zapytaniem co słychać serwis Olsztyn (proszę czekać części brak)
24.08 telefon z zapytaniem co słychać serwis Olsztyn (proszę czekać części brak)
27.08 telefon z zapytaniem co słychać dam technika jest część wpadnę jutro proszę wpaść dzisiaj- OK telewizor naprawiony
27.08 jak wspomniałem wyżej zauważyłem źle spasowaną obudowę a ,że było już grubo po południu i czekałem jeszcze na ekspertyzę serwisu w jeszcze jednej sprawie czekałem na telefon z serwisu
28.08 dzwoni serwisant z odpowiedzią na pytanie i wtedy zgłaszam problem z obudową ustaliłem,że zdjęcia wyślę mu mms-em na telefon ,z którego dzwoni - OK i proszę o obejrzenie w domu stanu obudowy TV
30.08 ponownie proszę o interwencję w MIC Radom Pan zakłada kolejne zlecenie
31.08 dzwoni serwis z Olsztyna i pyta kiedy ma zabrać telewizor wyjaśniłem ,że telewizor jest po serwisie miał przyjechać technik i rozeznać sprawę na miejscu Pani powiedziała,że przekaże technikowi sprawę do dzisiaj cisza.
Co mam zrobić żeby ktoś potraktował sprawę poważnie czy SONY bierze na siebie taką partacką robotę i takie są standardy serwisowe SONY ??!!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
dzisiaj zakończył sie serial z wymianą obudowy serwis zachował się jak trzeba wymienił obudowę na nową jest jak powinno być .................. w końcu
Napisaliśmy do Ciebie w wiadomości prywatnej
Witam,
@zbygaaj od supportu dostałem informacje:
Skontaktowaliśmy się z serwisem celem wyjaśnienia sprawy oraz jej przyspieszenia. Serwisant niebawem powinien się skontaktować z klientem celem kontynuacji zlecenia.
Pozdrawiam
@djrychu @Sony_Poland_Team dzięki serwis dostał pędu od razu wczoraj był technik zrobił swoje zdjęcia moje chyba były za delikatne napiszę o finale sprawy pzdr
dzisiaj zakończył sie serial z wymianą obudowy serwis zachował się jak trzeba wymienił obudowę na nową jest jak powinno być .................. w końcu