anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY A1 - PO AKTUALIZACJI NIE NADAJE SIĘ DO GIER !

profile.country.PL.title
topietr27
Użytkownik

SONY A1 - PO AKTUALIZACJI NIE NADAJE SIĘ DO GIER !

Witam,

 

Po ostatniej aktualizacji odbiornik nie nadaje się do gier ! braz dramatycznie ściemnia sie po ok. minucie. Ustawiony tryb GRA HDMI wpięte w odpowiedni ulepszony port,

wszelkie ustawienia zalecane przez SONY.

Kolega z forum przedstawia "nową jakość" 

https://www.youtube.com/watch?v=fT5EetM7Zeo

Jest tragicznie ! Sytuacje mam w GOW, GT, Horizon Zero DawnPoprawny obrazPoprawny obraza tutaj automatyczne ściemnienie, prawdziwy dramat jest na żywo !a tutaj automatyczne ściemnienie, prawdziwy dramat jest na żywo !

 

Oczywiście ustawienie ECO OFF, czujnik światła wyłączony !

SONY A1 kupiłem 2017-10-06 razem z konsolą PS4PRO - długo nie nacieszyłem się reklamowaną jakością HDR

PODKREŚLAM - przed aktualizacją problem nie występował!

Zgłosiłem sprawę do supportu, proszono o zdięcia "usterki" dowodu zakupu i nr seryjnego.

 

Odpowiedź - 

"iż odbiornik mieści się w specyfikacji producenta"

Nie zgodziłem sie z opinią, sprawe przekazano do działu reklamacji - który podtrzymuje stanowisko działu technicznego -  odbiornik mieści sie w normach, dziękuje za takie nowe NORMY !!!

Przestałem grać, szkoda nerwów.

 

20 ODPOW. 20
profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

topietr27  Zalecają aktualizacje , a telewizor gorzej działa jak przed aktualizacją, mi też dużo zepsuli w XE9005
profile.country.PL.title
topietr27
Użytkownik

marcinor


swój problem opisywałem na znanym polskim forum zajmującym się tamatyką TV, również podłączyłęm się pod zagraniczne duże forum gdzie jest zdecydowanie więcej użytkowników A1 opisujących swoje rozczarowanie po aktualizacji - na głównej stronie  SONY w zakładce aktualizacja jest wzmianka "Rozwiązano problem każdorazowego zmniejszenia jasności po odtwarzaniu materiału HDR." aktualizacja została wstrzymana ( podobno część odbiorników skończyłą żywot po instalacji) oczywiście problemu nie rozwiązano i każą czekać na kolejne oprogramowanie.

Sam support twierdzi że problemu nie ma - i lekarstwem na mój problem jest suwak kontrastu.

Produkt w obecnej formie jest dla mnie bezwartościowy.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Zwrócić TV na niezgodność z umową ?

profile.country.PL.title
topietr27
Użytkownik

problem ponownie został skierowany do działu technicznego, jeśli dostanę trzecią odmowę rozwiązania problemu cyt. "odbiornik mieści się w normie" sprawę przekażę inspekcji handlowej

profile.country.PL.title
topietr27
Użytkownik

Zapraszam Expertów do rozmowy. - Problem nie został rozwiązany !

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Pamiętaj nie jestem pracownikiem Sony i nie odpowiadam za działanie sprzętu. Status eksperta wynika z pomocy którą dotychczas udzieliłem innym uzytkownikom na tym forum. Poświęcam swój prywatny czas i nikt mi za to nie płaci. Dla Twojej wiadomości Twój temat przekazałem do supportu Sony i czekam na odpowiedź. Jak otrzymam odpiwedź dam Ci znać.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
TomTheMenace
Użytkownik

Zagraniczne fora aż huczą od słusznego gniewu. Dawno nie widziałem, żeby ktoś tak zważył funkcjonalność telewizora. Sam A1 nie jest szczególnie jasny, a obraz po poprawce wygląda absolutnie tragicznie.

profile.country.PL.title
topietr27
Użytkownik

djrychu... Dziękuję za przekazanie sprawy, wybacz jestem tutaj nowy i nie wszystko poznałem - zwróciłem tylko uwage na fakt iż żaden Expert, Moderator, Administrator nie udzielił się w moim temacie, gdzie w pozostałych wątkach można wspomniane grono spotkać. Każdy doskonale wie że rozwiązaniem mojego problemu jest poprawka oprogramowania a zamiast przepraszam i uczciwej propozycji rozwiązania problemu usłyszałem - "odbiornik mieści się w normach". Zapłaciłem jak za produkt pełnowartościowy, obecnie mam ładny mebel z IKEI

profile.country.PL.title
Lajam.
Expert


@topietr27  napisał(a):

 zwróciłem tylko uwage na fakt iż żaden Expert, Moderator, Administrator [...] zamiast przepraszam i uczciwej propozycji rozwiązania problemu usłyszałem 


Cześć!

Przyjmij proszę do wiadomości, że użytkownicy forum i osoby odpowiedzialne za jego funkcjonowanie w sensie technicznym, nie zajmują się jednocześnie obsługą reklamacji produktów w imieniu producenta. 

 

Eksperci i specjaliści są od wspierania użytkowników. Nie występujemy w imieniu Sony (nie jesteśmy również pracownikami Sony), ale bazujemy na własnym doświaczeniu. Nasze opinie nie są i nie mogą być uznawane za oficjalne stanowisko Sony w danej sprawie.

 

W Twoim przypadku trudno jest (przynajmniej mi) podać Ci sposób na rozwiązanie tej przypadłości, dlatego jedyne co możemy zrobić, to skierować temat do Supportu Sony. Proszę o cierpliwość, jak tylko pojawi się odpowiedź, na pewno ją otrzymasz.

 

Pozdrowienia