Podziel się wrażeniami!
Witam,
Mam robaka "przecinka" pod matrycą, który wygląda tak:
Odpowiedź Sony:
Szanowny Panie,
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Telewizory w założeniu, nie są konstruowane jako urządzenia hermetyczne, więc nie ma możliwości wykluczenia przedostania się zabrudzeń do jego wnętrza. W związku z tym pragnę poinformować, że czynności polegające na konserwacji urządzenia nie podlegają naprawie gwarancyjnej. Czyszczenie matrycy telewizora z obecności insektów, jest czynnością konserwacyjną a sama obecność zabrudzeń nie jest spowodowana wadliwym wykonaniem telewizora, lecz czynnikami natury zewnętrznej.W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub telefon pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:Telefon: 22 306 06 94E-mail: customersupport.pl@eu.sony.comNasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.Z wyrazami szacunku,Krzysztof JankowskiDział wsparcia technicznego Sony
http://www.sony.pl/support/pl
Ewidentnie wychodzi, na to że matryca jest nieszczelna lub źle sprasowana. Telewizor powinien być odporny na takie sytuacje. Czy takie coś podlega reklamacji? Jestem bardzo niezadowolony z zakupu tego telewizora. Dodam, że to jest już drugi robak, wczesniej miałem jeszcze jednego, ale wyszedł. To chyba nie jest do końca normalne. Czy może powinienem zakleić telewizor silikonem lub zakładac na niego etui? Telewizor zakupiony w Sony Centre Gdańsk.
Proszę Sony o ustosunkowanie się do problemu.
Cześć,
Pozostawiliśmy Ci wiadomość prywatną. Koniecznie sprawdź skrzynkę odbiorczą
Pozdrawiamy,
Zespół Sony
Sony temat zlewa a w gwarancji nie ma ani słowa o robakach że nie podlega gwrancji .
U ciebie jest jeden w porównaniu z TCL który mam to była chmara naliczyłem ich ok 150 szt. no i TCL się wypiął , więc rozebrałem tv i wyczyścilem sam i jest ok.
Jeśli chodzi o moje sony to u mnie też były 4 szt.- pierwsza naprawa w 2016 na gwarancji wyczyszczona matryca , druga naprawa na gwarancji po roku bo też weszły - wymiana tv na nowy. Walcz kochany przysługuje ci jak najbardziej na gwarancji . Telewizor nie jest klatką do hodowli robaków .
bzdura z ta gwarancja. kiedyś miałem laptopa HP który też miał nieszczelną matrycę (jakieśsyfy mi tam wpadały od góry) i bez dwóch zdań wymiana matrycy była na gwarancji i potwm było wszystko ok.. to jest śmieszne co Ci ludzie piszą z sony.. (TV z założenia nie są produkowne jako hermetyczne) !! hahahah tak więc czekam na jakiegoś robaczka u mnie bo w końcu ma prawo tam wejść
Serwis dzisiaj u mnie, zrobią zdjęcia i oględziny. wyślą do Centralnego Serwisu Sony i potem poczekam na odpowiedź czy telewizor może zostać naprawiony - co za bzdura...ale .... ręce już opadają, człowiek wydaje 7 kloców na telewizor i robal wpada pod matrycę, a Ci łachę robią z tym usuwaniem.
no i jak sprawa sie wyjaśniła ? mam ten sam problem..
ja juz 3 dni czekam na odpowiedź z serwisu, prosili o zdjęcia i nr seryjny telewizora i cisza, nikt nie raczył odpisać i przyznam szczerze że troche jest to frustrujące, tu cyk pyk rozmowa telefoniczna szybko, sprawa zaraz sie załatwi i cisza. Jeszcze wykupiłem gw na 4 lata super extra plus i kase tez nie potrzebnie pewno wydałem na to
Nie wiem, zobaczymy co z tego będzie TV mało nie kosztował, to mój pierwszy TV w tej klasie cenowej, jestem ciekawe jak to wszystko się rozwinie. Nie wiem czy mam czekać dalej na odpowiedź serwisu czy dzwonić tam znów. Nawet pisałem tutaj do Sony_polska na forum ale tylko odczytali i cisza