anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony KD-55XH9096 plamy na matrycy

profile.country.PL.title
Ferruu
Poszukiwacz

Sony KD-55XH9096 plamy na matrycy

W dniu dzisiejszym zauważyłem czarne plamy na matrycy.  plamy występują z prawej, lewej i górnej części ekranu. TV nie ma nawet 2 lat i jest uruchamiany bardzo rzadko. Obstawiam uszkodzona matrycę. Jak sądzicie?

20220424_155151.jpg

20220424_154920.jpg

115 ODPOW. 115
profile.country.PL.title
w26rysiek
Użytkownik

Ludzie, przestańcie sobie dogryzać, wszyscy wiedzą , że przy masowej produkcji sprzętu trafiają się wadliwe egzemplarze, Ja mam trzy telewizory Sony i nie zamienił bym ich na żadną inną markę, jeden ma już 14 lat i obraz żyleta. Ci którzy tak psioczą na Sony mają po prostu pecha, że trafili na buble. Cóż taki los konsumenta, że nie ma nic do gadania, tym bardziej po gwarancji. Przestańcie już straszyć firmę Sony banialukami, taki macie wpływ na Sony jak na przyszłoroczną zimę.

profile.country.PL.title
Sebol74
Użytkownik

To że cie stac na kupowanie co rok, dwa nowego tv za pare tysiecy to się ciesz. To że nie masz problemu ze swoim tv to sie tez ciesz ale nie masz prawa tu nikogo obrażać, że kogos na to nie stac bo mu sie zepsuł lub nie dziala jak należy. Te modele nie kosztują grosze dla wiekszośći użytkowników i maja zasrane prawo wymagać by ich zakup cieszyl. Poza tym forum głównie służy do pisania o problemach, szukaniu porad i rozwiązań. Raz wystarczy napisać ze jestes zadowolony ze swojego tv i basta na tym a nie miec pretensje do innych ze narzekaja. Jestem od ponad 3 lat posiadaczem 75XH9096 i doskonale wiem o czym ci "narzekający" piszą bo choć ogólnie jestem obecnie bardzo zadowolony z jego posiadania to przez 2 lata też przechodziłem z nim koszmar. Pixeloza, samoistne włączanie/wyłaczanie, zawieszanie się, muchy za matryca itp.. Skonczyło sie wymianą płyty głownej i czyszczeniem matrycy oraz rezygnacja z karty cam z którą moja sztuka se nie radziła. Nie zycze ci zebys przestał byc takim fanbojem SONY bo pewnie bys sie tu nie pożalił i nie przyznał ze inni mieli racje.

profile.country.PL.title
Darcus11
Użytkownik


@Sebol74  napisał(a):

... forum głównie służy do pisania o problemach, szukaniu porad i rozwiązań...

 


Wobec powyższego zadowoleni nie mile widziani !

profile.country.PL.title
w26rysiek
Użytkownik

Forum to jest wyrażanie opini , tylko zachowajmy kulturę i nie mówmy kto jest mile widziany, a kto nie. 

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Niestety w matrycach LCD zawsze kurz i owady mogą się dostać. Też mi wpadł owad w matrycy LCD. Niestety w tym modelu i w tej matrycy sytuacja jest tragiczna i po zdjęciach Waszych TV to widać. SONY na pewno popełniło błąd przy projektowaniu tej matrycy, ale nigdy się do tego nie przyzna, bo by musiało wymienić wszystkie. Tylko najwytrwalsi uzyskają naprawę, wymianę lub zwrot pieniędzy. Korzystajcie z prawa do rękojmi, a nie gwarancji producenta. Zgłaszajcie niezgodność towaru do sklepu, nie do serwisu. Drugie zgłoszenie i powinien być zwrot pieniędzy. Oczywiście SONY walczy, zabrudzone mieszkania, za duża wilgotność itp. Niestety trzeba być wytrwałym: rzecznik praw konsumenta, sąd itp. SONY doskonale wie, że połowa się zniechęci i o to właśnie im chodzi. Trzeba pisać, pokazywać zdjęcia, odwoływać się do skutku to więcej takie badziewne modele nie zostaną wyprodukowane.

profile.country.PL.title
p.letniowski
Użytkownik

@SonyESaudio Są tylko dwie opcje, które są w stanie wytłumaczyć Twoje uporczywe odwracanie kota ogonem i kompletne niezrozumienie tematu oraz charakteru tej dyskusji. Albo jesteś na tym forum na etacie albo posiadasz spore deficyty intelektualne.

Jeszcze jedna kwestia - tak dla Twojej wiadomości… Określenie „polaczek” ma swoją genezę w czasach IIWŚ a jego autorami byli naziści, którzy m.in. w ten sposób werbalizowali swoją pogardę dla naszego (może nie Twojego) Narodu. Za używanie tego określenia powinieneś zwyczajnie dostać w pysk.

 

I to by było na tyle… Dalsza rozmowa z Tobą ma tyle sensu co gra w szachy z gołębiem.

profile.country.PL.title
p.letniowski
Użytkownik

@w26rysiek Nikt SONY niczym nie straszy. Nie wiem, czy jest tu ktoś aż tak naiwny, żeby podejrzewać, że ci ignoranci z SONY Polska mogliby się czegoś przestraszyć. To nie jest tak, że klient nic nie może. Może i nie są to żadne tam banialuki. I oprócz moim zdaniem uzasadnionych emocji są w tym wątku właśnie takie porady dotyczące tego co i jak zrobić, żeby dojść swojego. To dochodzenie z pewnością do najprostszych nie należy i wymaga czasu ale w ostatecznym rozrachunku się opłaca.

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

P. Coś tam nie zmienia to faktu ,że płaczesz z powodu pikselozy lub kurzu na matrycy i wylewasz swoje zale tu ja forum... Tak jak ktoś tu napisał przy tak masowej produkcji zdarzają się i trefne modele i na taki właśnie trafiłeś. Myślicie,że tam "u góry" Sony o czymś takim wie? Otóż wątpię kiedy to cam używa mały procent i to jeszcze w Europie to samo tyczy się nieszczelnych matryc takichvtv jest jakiś procent, o których Sony może nie wiedzieć a serwis Sony w Pl to żenada i nie można się niczego dobrego po nich spodziewasz,ale czemu tu się dziwić boi skąd mają brać porządnych inżynierów jak dziś większość studiujących jedzie na ściągach 😂

Ideakris
Poszukiwacz

Witam. 

Mam dokładnie ten sam problem z tym samym modelem... 

Niestety tv ma już 3 lata. Po tym czasie raczej nie wchodzi w grę żadna rękojmia? 

Ktoś otrzymał jakąś pomoc? Są jakieś możliwości naprawy?

 

profile.country.PL.title
p.letniowski
Użytkownik

@Ideakris Niestety rękojmia nie wchodzi w grę. Z tego co się orientuję to serwis z Radomia może Ci tą matrycę wyczyścić. Oczywiście na Twój koszt i ryzyko.

Co do pomocy czy też raczej serwisu, co jest wątkiem przewodnim tej dyskusji czego niektórzy uporczywie zrozumieć nie chcą lub nie potrafią… Po zgłoszeniu tego problemu jedyną pomoc jaką SONY proponuje - i to w drodze „wyjątku i z grzeczności” jak to stwierdził pan serwisant z Radomia - jest wyczyszczenie matrycy na ich koszt. Tyle.