Podziel się wrażeniami!
Cześć,
Po podłączeniu głośników 5.1 do wyjścia słuchawkowego (gniazdo jack) poprzez kabel typu cinch-jack, dźwięk słychać tylko w kilku głośnikach (a dokładniej lewy front i tył oraz center, prawy front i tył cisza). Co może być problemem?
Czy to kwestia ustawień, czy trafiłem na wybrakowany model? Jeśli to mankament techniczny, jak wygląda reklamacja modelu?
PS. Sam kabel jest ok, po podłączeniu innego źródła dźwięku wszystko gra jak powinno.
// EDIT
Dla wszystkich zainteresowanych: Głośniki i kabel były w porządku. Telewizor poszedł na serwis, wymieniono płytę główną i wszystko działa (dźwięk 5.1 z kabla cinch-jack, gniazdo w tv jack). Pozdrawiam!
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
Sprawdź na innym kablu być może ten jest uszkodzony lub nie do końca wchodzi do gniazda. Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z najbliższym serwisem:
https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594
Myślę, że w tym przypadku serwis przyjedzie i sprawdzi usterkę. Pamiętaj aby zapytać serwis czy w przypadku usterki po stronie TV dają Ci model zastępczy na czas naprawy Twojego.
Pozdrawiam
Jest to analogowe wyjście STEREO więc żeby uzyskać dźwięk przestrzenny to zestaw głośników powinien mieć własny system uprzestrzenniania czyli przerabiania dźwięku na więcej niż dwa głośniki. Jeżeli go nie ma to będzie tak jak masz obecnie...
Brzmi logicznie, dzięki
Jednak dzisiaj zauważyłem, że po "poruszeniu" wyjścia słuchawkowego z TV (a dokładniej przytrzymaniu kabla w taki sposób, by wyjście byłe lekko wygięte) głośniki magicznie zaczynają grać (wszystkie).
Po tym wnioskuję, że system w głośnikach który przerabia dźwięk działa ok, a coś jest nie tak z wyjściem słuchawkowym w TV (sprawdzane na różnych kablach).
Czy jest sposób by to dokładniej sprawdzić?
Jak wygląda sprawa gwarancji? Trzeba wysłać TV czy ktoś przychodzi sprawdzać usterkę?
Dzięki!
up
Witam,
Sprawdź na innym kablu być może ten jest uszkodzony lub nie do końca wchodzi do gniazda. Jeśli to nie rozwiąże problemu skontaktuj się z najbliższym serwisem:
https://locator.sony/pl_PL/servicecenters/?zoom=5&latitude=52.16045&longitude=19.33594
Myślę, że w tym przypadku serwis przyjedzie i sprawdzi usterkę. Pamiętaj aby zapytać serwis czy w przypadku usterki po stronie TV dają Ci model zastępczy na czas naprawy Twojego.
Pozdrawiam