Podziel się wrażeniami!
Witam ! mam problem z dziwnymi trzaskami telewizora mianowicie po zmianie ustawień obrazu np. z trybu standard na własny pojawiają się trzaski obudowy, matrycy sam nie wiem czego ale dzwięk jest denerwujący i nie ustaje pojawia się co ok 5 sek.przypomina rozprężający się plastik cos w rodzaju kapania kropel wody na podłogę jest dobrze słyszalny.Z obrazu oraz funkcji tv jestem zadowolony lecz te trzaski bardzo mi dokuczają.Trzaski występują również podczas włączania tv i trwają ok 1h do 2h podobnie po wyłączeniu 😕 czy firma Sony może naprawić mi mój telewizorek ?? mam go miesiąc i myślałem, ze to minie niestety wciąż jest tak samo a właściwie gorzej pls help me.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
@errox767 Napisaliśmy w Twojej sprawie do działu technicznego i dostaliśmy informację, że skontaktują się z Tobą bezpośrednio.
Pozdrawiam,
Barbara_K
Witam,
Wg Sony słyszalne zjawisko jest normalne i związane z rozszerzaniem oraz kurczeniem się elementów matrycy pod wpływem temperatury. W związku z powyższym nie może być to uznane za usterkę. Proszę upewnij się, że telewizor posiada dobrą wentylację (przykładowo nie jest zabudowany meblami).
Podobny temat przewija się w tym wątku:
Pozdrawiam
i co i w/g Ciebie mam po prostu pogodzić się z tym dodatkowym niezbyt przyjemnym efektem dzwiękowym? niezły z waszmosci expert hehe chyba od trolowania dla sony za ja jekies specjalne nagrody lol 1208 postów ty z tego żyjesz widze.Podajesz mi linka do postu na który sam odpisywałem wez się gosciu ogarnij bo ja znalazłem taki link i co ty na to Panie expert. https://community.sony.pl/t5/telewizory/trzaski-z-obudowy-sony-55x8507c/td-p/2196510
prawdę mówiąc nie liczę już na żadną twoją pomoc liczę na to, że ktos z podobnym problem cos mi odpisze bo nie wierzę że jestem osamotniony w tym dosyć osobliwym przypadku pstrykającego od tak sobie telewizora.Jak się z tym nie spotkałes to po kiego w ogóle się zabierasz do odpowiadania na post lol
Witam,
Napisałem co sądzi o tym Sony bo podobny już temat kiedyś przerabiałem. Jeśli coś Ci nie pasuje możesz zawsze do nich napisać bezpośrednio:
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
lub oddać TV do sklepu. O czym zapewne przeczytałeś i zresztą sam pisałeś już w tamtym wątku który Ci podałem. To, że tam pisałeś wcześniej to akurat nie zauważyłem. Cóż zdarza się.
Skoro jednak już piszesz na ten temat w innym wątku to po co zakładasz nowy? W ten sposób tylko zaśmiecasz forum. Mam nadzieję, że znajdziesz kogoś na forum kto Ci pomoże.
Chyba nie wiesz na czym polega działanie forum. Jedni pomagają innym. Taka jest jego rola. Ilość postów wynika z mojej dobrej chęci służenia innym radą i wiedzą jaką posiadam. Nikt mi nie każe tego robić. Robię to bo chcę pomagać innym, ale z Twojego postu wynika, że tego nie rozumiesz.
Pozdrawiam
nie nie rozumie dlaczego mówisz mi to samo co mówi mi beznadziejny support sony czyli wszystko jest ok i jaki masz w tym interes.Bardzo dobrze znam swoje prawa i wiem również, że mogę oddac telewizor do sklepu, ale to jest żadna porada z tw.strony bo ja nie chcę się pozbyć telewizora tylko chcę żeby był sprawny i działał jak należy szukam rozwiązania problemu a ty mi w tym nie pomagasz pisząc mi tu na czym polega forum lol nie jestem zainteresowany takimi poradami.
Miło, że wiesz jakie masz prawa.
To, że wydaje trzaski widocznie ten typ tak ma. Rozumiem Twój problem, że cię to denerwuje. Fabryki nie poprawisz. Często kosztem ceny używane są inne tańsze materiały przez co traci jakość produktu. Niestety w dobie masowej produkcji tak już jest.
Może ktoś z innych użytkowników ma ten model i wypowie się. Choć jak poczytasz inne wątki, to zauważysz, że zazwyczaj ludzie poprostu sprzęt oddają do sklepu. Życzę Ci powodzenia w rozwiązaniu problemu.
P.S. Piszę na czym polega forum bo szukając tu pomocy nie uzyskasz jej krytykując innych użytkowników.
Pozdrawiam
w linku który umiescilem wyżej człowiek kupił tv za prawie 5000 zł i też ma ten sam problem trzeski obudowy.W takim razie w/g Ciebie ile mam zapłacić żeby dostać sprawny niewybrakowany towar 10k ? Jak widac polska to obszar w który takie koncerny jak sony mogą wysyłac wszystkie zrzuty z krajów typu UK gdzie obywatel ma prawo oddac tv w ciągu 90 dni bez podawania przyczyny.Oddaje bo mu się nie podoba np. słyszy trzaski i zwrot kasy jest gwarantowany u nas wygląda to tak, że taki zwrot do sklepu to często miesięczna procedura bez żadnej gwarancji powodzenia bo wraca po miesiącu z odpowiedzią "support sony tak ma być".Dlatego szukam tutaj osoby, która z powodzeniem taka procedurę przeprowadziła.
Nie twierdzę, że każdy model tak ma. Widocznie akurat źle trafiłeś. Możesz przecież też spróbować wymienić na inny. Próbowałeś wogóle sprawe zgłosić do serwisu?
A co do UK i ich praw to sorry ja prawa w Polsce nie układam. Jeśli Ci nie odpowiada pisz do naszych władz.
tak kontaktowałem się z support Sony, ale mnie zbyli odpowiedzią, że trzaski obudowy to normalne zjawisko zgodne ze specyfikacją Sony.Nie zgadzam się bo żadna specyfikacja nie zawiera odniesienia do trzaskającej obudowy.Na obecnym etapie obserwuję działanie telewizora, które jest bez zarzutu z wyjątkiem owych trzasków obraz naprawdę pierwsza klasa.Za sugestią jednego z forumowiczów postanowiłem poczekać trzy miesiące i jesli telewizor się nie uspokoi zwracam go do sklepu na niezgodnosć z umową.Podobnie jak jeden z forumowiczów podejrzewam zbyt mocny montaż obudowy do matrycy.Zauważyłem również, że sruby mocujące tylną pokrywę nie są ustawione równo na srodku otworu pokrywy lecz są przesunięte o 2-3mm.
Co do praw w UK miałem na mysli, że kultura obsługi w tamtejszych sklepach stoi na o wiele wyższym poziome (możesz oddać tv w ciągu 90 dni bez podania przyczyny) niż u nas gdzie lekceważenie klienta to chleb powszedni.
Witam,
Support Sony to co innego niż zgłoszenie bezposrednio do serwisu. Dlatego aby Ci pomóc proponuję abyś skorzystał z takiej możliwości.
Wejdź na stronę http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookR
Wpisz model produktu w pole wyszukiwania i wybierz "Search" i postępuj krok po kroku zgodnie z komunikatami na ekranie.
Na koniec rejestracji pojawi się okno z informacją: Dziękujemy za dokonanie rejestracji. Serwis skontaktuje się w ciągu 24 godzin w celu ustalenia szczegółów dotyczących naprawy, a poniżej będzie znajdował się dokument do wydrukowania. Jeśli nie ma takiej możliwości, proszę go tylko otworzyć poprzez naciśnięcie "Drukuj" i spisanie kodu naprawy, a także danych kontaktowych do serwisu.
Pozdrawiam