Podziel się wrażeniami!
Witam ! mam problem z dziwnymi trzaskami telewizora mianowicie po zmianie ustawień obrazu np. z trybu standard na własny pojawiają się trzaski obudowy, matrycy sam nie wiem czego ale dzwięk jest denerwujący i nie ustaje pojawia się co ok 5 sek.przypomina rozprężający się plastik cos w rodzaju kapania kropel wody na podłogę jest dobrze słyszalny.Z obrazu oraz funkcji tv jestem zadowolony lecz te trzaski bardzo mi dokuczają.Trzaski występują również podczas włączania tv i trwają ok 1h do 2h podobnie po wyłączeniu 😕 czy firma Sony może naprawić mi mój telewizorek ?? mam go miesiąc i myślałem, ze to minie niestety wciąż jest tak samo a właściwie gorzej pls help me.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
jeszcze jedno nie otrzymałem protokołu z naprawy zero opisu co było robione! choc podobno w/g zapewnień serwisanta telewizor został rozebrany i podklejony jakąś taśmą, która niby ma eliminować te trzaski niezły kit . Jesteście żałośni myślałem ze sony to poważna firma i dobra jakość teraz wiem jak jest oszukujecie ludzi i kłamiecie z uśmiechem na ustach.
Szanowna Pani oto protokół rzekomej naprawy przez firmę Orion z Płocka w/g serwisanta telewizor został rozebrany i podklejony taśmą eliminującą owe trzaski (matrycy,obudowy? ) moje uwagi : sruby mocujące tylną obudowę naruszone tz. widać wyraznie użucie wkrętaka krzyżowego w protokole naprawy opis - sprawdzenie funkcjonalne sprzęt sprawny.Rozumie przez to że telewizor w ogóle nie był rozbierany więc dlaczego śruby noszą oznaki użycia narzędzia ? co i powiecie następnym razem, że sam rozbierałem telewizor i jest po gwarancji ? niezle chcecie mnie wykończyć psychicznie?
aha i jeszcze jedno tak jak napisałem protokołu z naprawy nie otrzymałem został mi przesłany na gmail nie ma na nim mojego podpisu więc ja własciwie jeszcze nie odebrałem telewizora z naprawy dla sądu jest to argument na moją korzyść.Ja się z wami nie będę bawił bo wiem, że sprawiedliwość jest po mojej stronie zaznaczam mam czas i pieniądze na was.
link do protokołu z naprawy firmy Orion z Płocka bez mojego podpisu co za goście heh
Proszę wrócić do ustawień fabrycznych w menu pamięci tv. Jeżeli ta opcja była już wykonana to proszę jeszcze raz i wtedy podkręcić ustawienia obrazu. Czemu to zalecam? Mianowicie tv jest na systemie Android który dość często źle się instaluje sam, sterowniki się gryzą, system używa więcej napięcia na układach i się grzeje. Analogicznie występuje to na smartphonie z androidem, tylko tam to czujemy pod ręką jak jest ciepły,no i obudowa nie trzeszczy bo mała i spasowana maksymalnie. Ja nie mam problemu z trzaskaniem choć pojawiał się u mnie bardzo sporadycznie. Mam głośnik centralny pod tv. Któregoś dnia akurat przy trzaskach wybierałem kurze i właśnie z tego małego głośnika. Poczułem spore ciepło w okolicach dolnych tv koło głośników tv. Ciepło musiało być bardzo znaczne (nieprzyjemne)że dłużej dłoni trzymać się nie dało. Występowało tylko przy intensywnym użytkowaniu (4k,apk ipla itp) Dałem tydzień na obserwacje co i jak. Po terminie przywrocilem ustawienia fabryczne i jak na tą chwilę tv ciepły ale bez szału. Cichy i szybki w reakcjach.
Wazne-jak się nacisnie przywracanie do fabryki to tv się wyłączy i włączy i będzie sama dioda świecić bez ekranu. Nic nie ruszać. Po około 10min tv zaczyna wyłączać się i załącza dość długo z napisem android. Po przeprowadzonej operacji zostawiamy tv włączony na Tv naziemnej przez około 1h bez biegania po menu i instalowania apk.
Witam, nie satysfakcjonuje mnie taka odpowiedz Sony ! to kłamstwo telewizor nie zachowuje się w typowy sposób wręcz przeciwnie.Pragnę jednocześnie nadmienić, że nie otrzymałem protokołu z przeprowadzonej rzekomo naprawy(niczego nie dostałem do podpisu), która w/g serwisanta polegała na rozkręceniu tylnej obudowy oraz podklejenie ramki telewizora od wewnątrz taśmą eliminującą owe trzaski.Śruby mocujące tylną obudowę noszą ślady użycia narzędzia czyli telewizor był przez serwis rozebrany na częsci natomiast w przesłanym mi niedawno mailem protokole czytam - sprawdzenie funkcjonalne tv sprawny.Po takim opisie wnioskuje, że telewizor nie był rozkręcony ! czekam na rzetelny opis tego co się z telewizorem w serwisie działo w przeciwnym razie sprawę kieruję do rzecznika praw konsumenta w Toruniu.Proszę się kontaktować z firmą Orion Płock w celu wyjaśnienia dlaczego nie otrzymałem do podpisu dokumentu z odbioru TV z dokładnym opisem co było przy nim robione bo coś na pewno było (odkręcane śruby widoczne ślady po śrubokręcie) Narażacie mnie Państwo na utratę gwarancji jest to skandaliczne zachowanie, które nie przystoi tak poważnej firmie jak Sony.
Witam.
Przeczytałem poradę użytkownika matrbis aby zresetować telewizor do początkowych ustawień fabrycznych i pozwolić mu później grać przez godzinę bez zmiany żadnych ustawień. Wczoraj zrobiłem reset dwa razy. Niestety nie przyniosło to żadnego efektu. Choć drugi raz zostawiłem go włączonego na 4 godziny i gdzieś po trzech przestał strzelać, natomiast jak wyłączyłem to zaczął znowu. Dzisiaj trzaski i strzały występują nadal.
Nie znalazłem też miejsca na obudowie, które byłoby nadmiernie gorące. Raczej obudowa była co najwyżej letnia.
U mnie było tak, że telewizor zabierał i przywiózł z serwisu ktoś inny niż diagnozował go w serwisie. Niestety ten gamoń w serwisie, prawdopodobnie z wadą słuchu napisał, że telewizor dziala normalnie i efekty akustyczne są normalnym zjawiskiem działania matrycy LCD.
Niestety na tej diagnozie opiera się również customer service SONY i powiela złą diagnozę twierdząc, że TV działa prawidłowo, zgodnie ze specyfikacją SONY.
Swoją drogą ciekawe jak taka specyfikacja wygląda: dopuszcza się 30 trzasków na minutę o głośności tyle i tyle decybeli... ??? Paranoja.
Po wizycie w serwisie telewizor nadal wydaje te trzaski. Tak działa "sprawny" wg serwisu SONY TV:
https://www.youtube.com/watch?v=jH_qOuABwGI
Film nagrany dzień po wizycie w serwisie. Telewizor wyłączony, w 25 sekundzie słyszalny strzał a w 36 sekundzie nawet podwójny. Gdy był włączony oczywiście też trzaskało.
Nie wiem gdzie to jest normalne, chyba tylko w urojonym świecie serwisanta SONY.
A odpowiedzi z customer service: że dla SONY priorytetem jest zadowolenie klientów, że TV jest wyprodukowany zgodnie z normami jakościowymi i że SONY bardzo dba o swoich klientów, to tylko puste, nic nie znaczące słowa. Nie mają żadnego odzwierciedlenia w rzeczywistych działaniach ani serwisu ani działów wsparcia klienta.
Rozumiem że Pan wrócił do ustawień fabrycznych systemu Android?
Witam.
Ja przywracałem ustawienia fabryczne przez opcję: ustawienia -> Pamięć i resetowanie -> Przywracanie ustawień fabrycznych -> Wymaż wszystko
Tak jak jest to opisane na stronie:
Po zakończeniu procesu ustawiłem język, sieć Wi-Fi i programy cyfrowe z anteny naziemnej i zostawilem w pierwszym przypadku na godzinę a w drugim na 4.
Już po kilku minutach po resecie było słychać trzaski
Ja mam ten sam problem w 32 calowym WD750. Problem pojawił się po pół roku od zakupu. Denerwujące to jest ale nic nie będę z tym robił. Stukanie jest podczas oglądania TV i po wyłączeniu. Jeżeli z biegiem czasu doprowadzi to do większego uszkodzenia telewizora wtedy oczywiście serwis. Po 2 latach po zakończeniu gwarancji będę chciał się pozbyć tego telewizora i zakupić inny, oczywiście innej firmy. Dla mnie Sony obrósł w piórka i zaczął lekceważyć klientów ALBO po prostu wypuszcza na polski rynek produkty gorszej jakości podobnie jak jest z proszkami do prania, kawą itp gdzie wiadomo że na zachodzie marki mają inną jakość. Po zakupie tego tv nawiasem mówiąc najdroższego 32 calowca w popularnych sklepach RTV obraz na ustawieniach fabrycznych pozostawiał wiele do życzenia. Spędziłem wiele czasu nad ustawieniami aby być zadowolonym. Obecnie może być ale szału nie ma. Rozmyślam nad kalibracją. Mam też soundbar Sony i również pojawiają się problemy. Dźwięk potrafi nie być zsynchronizowany z obrazem jedynie co pomaga to wyłączenia soundbara przyciskiem stand by na chwilę. UWAGA! Dla Sony jest to normalne i piszą nawet o tych możliwych opóźnieniach dźwięku w instrukcji!
Sony dziękuję na przyszłość.