Podziel się wrażeniami!
Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z tv sony xr50x90jaep. Mianowicie kiedy dam na podgląd filmu (leci w tle cały czas trailer) w aplikacji netflix. Lub oglądam film ale dam przycisk back na pilocie to na środku matrycy wyświetlają się takie paski /tęcza. Jak włącze film znika po czasie. To troche irytujące. Dzieje się to tylko na netflix. Ustawienia obrazu czy dam imax czy dolby vision to samo. Na antenie nic. Na youtube nic. Czysty obraz. Próbowałem powrót do starszej wersji netflix. Resetowanie tv do ustawień fabrycznych. Najnowsze oprogramowqnie nie ma nowszego. Testy matrycy 4k na yt lub na uszkodzone piksele nic nie wykazały. Dodam że na innym tv fakt że nie sony ale philips z matryca va (taka sama jak w sony) nie ma takiego problemu przy netflixie.
Co mam zrobić? Reklamować czy to jakiś inny problem który da się naprawic jakoś? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki za każdą odpowiedź.
To wygląda na artefakty podczas buforowania filmu. Spróbuj dla testu zmniejszyć w ustawieniach Netflixa jakość i zobacz czy sie cos zmieniło. Powinno zniknąć albo sie zmniejszyć
Wiesz co wcześniej tego nie było. Ogólnie tv działał łącznie 1dzień( informacje o tv). Wydaje mi się ze to jakaś usterka matrycy lub samego procesora. Na nie których filmach w dolby vision są też szumy w ciemnych sceneriach lub jasnych bardzo. Zgłosiłem na reklamacje. Mają się ze mną kontaktować. Sam jak byś zobaczyl to na żywo uznałbyś że to nie ustawienia. Tak czy siak zobacze co po naprawie będzie i dam znać.
Był dziś serwis u mnie. Nie stwierdzili usterki ale wspomnieli bym napisał do netflix do supportu by wypuścili łatkę. Wina aplikacji. Wgl to u kumpla który ma też sony bravie ale 3 modele starszy to też ma to samo.
Dziękujemy za informację.