anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony xr50x90j netflix linie /tęcza matryca

profile.country.PL.title
arturo2234
Poszukiwacz

Sony xr50x90j netflix linie /tęcza matryca

Witam. Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Mam problem z tv sony xr50x90jaep. Mianowicie kiedy dam na podgląd filmu (leci w tle cały czas trailer) w aplikacji netflix. Lub oglądam film ale dam przycisk back na pilocie to na środku matrycy wyświetlają się takie paski /tęcza. Jak włącze film znika po czasie. To troche irytujące. Dzieje się to tylko na netflix. Ustawienia obrazu czy dam imax czy dolby vision to samo. Na antenie nic. Na youtube nic. Czysty obraz. Próbowałem powrót do starszej wersji netflix. Resetowanie tv do ustawień fabrycznych. Najnowsze oprogramowqnie nie ma nowszego. Testy matrycy 4k na yt lub na uszkodzone piksele nic nie wykazały. Dodam że na innym tv fakt że nie sony ale philips z matryca va (taka sama jak w sony) nie ma takiego problemu przy netflixie.

 

 

 

Co mam zrobić? Reklamować czy to jakiś inny problem który da się naprawic jakoś? Bardzo proszę o pomoc. Z góry dzięki za każdą odpowiedź.

20220612_124540.jpg

20220612_124552.jpg

20220612_124557.jpg

 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Jacek_M250
Znawca

To wygląda na artefakty podczas buforowania filmu. Spróbuj dla testu zmniejszyć w ustawieniach Netflixa jakość i zobacz czy sie cos zmieniło. Powinno zniknąć albo sie zmniejszyć

profile.country.PL.title
arturo2234
Poszukiwacz

Wiesz co wcześniej tego nie było. Ogólnie tv działał łącznie 1dzień( informacje o tv). Wydaje mi się ze to jakaś usterka matrycy lub samego procesora. Na nie których filmach w dolby vision są też szumy w ciemnych sceneriach lub jasnych bardzo. Zgłosiłem na reklamacje. Mają się ze mną kontaktować. Sam jak byś zobaczyl to na żywo uznałbyś że to nie ustawienia. Tak czy siak zobacze co po naprawie będzie i dam znać.

profile.country.PL.title
arturo2234
Poszukiwacz

Był dziś serwis u mnie. Nie stwierdzili usterki ale wspomnieli bym napisał do netflix do supportu by wypuścili łatkę. Wina aplikacji. Wgl to u kumpla który ma też sony bravie ale 3 modele starszy to też ma to samo. 

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Dziękujemy za informację.