Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Super, cieszę się jeden problem mniej.
Cieszę się ,jeden problem mniej.
mógłbym prosić o linka do najnowszego oprogramowania dla XF9005?
Dziękuję
Dziękuję
Mam Kd-65XF9005
Tv po aktualizacji, od miesiąca nie można uruchomić. Wieczorem normalnie wyłącza się, rano nie reaguje na pilot i przyciski na obudowie, miękki reset (wyjęcie wtyczki) pomaga.
Tv ma 3 miesiące, ktoś obecnie ma jeszcze taki problem?
Tv od nowości z modułem CAM, spróbuję się przepiać na dekoder, zobaczymy czy coś pomoże.
Witam,
Ten model miał już wcześniej problemy z modułem CAM. Wyjmij go, zrób restart a później podłącz dekoder po hdmi. Jeżeli mimo tego nawet bez podpiętego dekodera tv będzie miał problemy z uruchomieniem się to może być to problem z modułem zasilania na płycie głównej. U mnie skończyło się wymianą płyty i od tamtej pory jest ok.
Mój xf9005 jest od 21.02 trzeci raz w serwisie i jak na razie nie naprawiony. Zresztą po 2 pierwszych naprawach usterki wracały. Nie wiem czy serwis do bani czy pechowy model.
Jak się to skończyło? Mam podobną awarię w swoim, tyle ja się nie bawię w te ich serwisy, bo to są debile, tylko ich pozwałem. Telewizor właśnie spakowany, nie interesuje mnie ani wymiana, ani naprawa tylkozwrot hajsu, zabierać to *****, nie mam na to czasu, rozwiązanie problemu tzn mojego wątku założonego dziś też mam juz w dupie (bo widzę że go nie będzie) kupiłem inny, lepszy, większy, innej firmy. Gnoje. Najpierw jakiś frajer na infolinii pięć razy mnie pyta czy na pewno wtyczkę podłaczyłem do prądu. No nie ***** w dupę se wsadziłem i czekam. Potem jak już zrozumiał że telewizor nie włącza się bo jest zjebanym gównem, a nie łatwo było go przekonać, to obiecał że serwis ma 3 dni robocze na reakcję, i że w tym przypadku na 100 ***** procent naprawią go w domu. Po czym, po ok. dwóch tygodniach jakiś pajac napisał smsa ok. 21 szej że bedzie ws serwisu jutro rano. Po czym przyjechał, i wchodzi, ***** bez żadnej teczki nic, i pyta czemu telewizor na scianie wisi? Ano temu wisi ***** pajacu że miales go tu naprawic, z drugim pajacem bo ja ci pomagal nie bede. A on że "nieeeeeeeee, a to źle Panu powiedzieli" a ja że "chuuuuuuj mnie to obchodzi" ale dobra, zniioslem ze strychu pudło, spakowalem, pojechal. Dobra, nie chce mi sie juz tego pisac, oddali tak samo spierdolony, akurat im sie włączył, zrobili reset, naisali ze wymienili plyte a ***** zrobili.
Jutro tv wraca z 3ciej naprawy i odtatniej, bo też założę im sprawę jak będą problemy.
Buce po 2giej naprawie po 2 tygodniach oddali tv z adnotacją, że jest sprawny i nie potwierdzają zgłaszanych usterek. Masz kontakt do prawnika i biegłego?