anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

telewizor Kd-55xf9005 nie włącza się.

Dzień dobry, proszę o pomoc, mianowicie po miesiącu urzytkowania telewizor nie chcę się włączyć, załączy tylko poprzez wyjęcie wtyczki z kontaktu , miękki reset  na początku 1 dzień lub 2 . Pomogło reset twardy do fabrycznego stanu  ale po 2 tygodniach znowu brak kontaktu z telewizorem,to były sugestie resetu fabrycznego serwisu, telewizor sony kd-55xf9005 . Co z tym fantem zrobić. Pozdrawiam Jacek 

75 ODPOW. 75
profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Super, cieszę się jeden problem mniej. 

profile.country.PL.title
legwan1969
Użytkownik

Cieszę się ,jeden problem mniej.

profile.country.PL.title
Mopato
Użytkownik

mógłbym prosić o linka do najnowszego oprogramowania dla XF9005?

Dziękuję

profile.country.PL.title
Mopato
Użytkownik

Dziękuję

profile.country.PL.title
papraga90
Poszukiwacz

Mam  Kd-65XF9005
Tv po aktualizacji, od miesiąca nie można uruchomić. Wieczorem normalnie wyłącza się, rano nie reaguje na pilot i przyciski na obudowie, miękki reset (wyjęcie wtyczki) pomaga.
Tv ma 3 miesiące, ktoś obecnie ma jeszcze taki problem?

Tv od nowości z modułem CAM, spróbuję się przepiać na dekoder, zobaczymy czy coś pomoże.

profile.country.PL.title
jarrojpl
Użytkownik

Witam,

Ten model miał już wcześniej problemy z modułem CAM. Wyjmij go, zrób restart a później podłącz dekoder po hdmi. Jeżeli mimo tego nawet bez podpiętego dekodera tv będzie miał problemy z uruchomieniem się to może być to problem z modułem zasilania na płycie głównej. U mnie skończyło się wymianą płyty i od tamtej pory jest ok.

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

Mój xf9005 jest od 21.02 trzeci raz w serwisie i jak na razie nie naprawiony. Zresztą po 2 pierwszych naprawach usterki wracały. Nie wiem czy serwis do bani czy pechowy model.

profile.country.PL.title
matproxjprdl
Poszukiwacz

Jak się to skończyło? Mam podobną awarię w swoim, tyle ja się nie bawię w te ich serwisy, bo to są debile, tylko ich pozwałem. Telewizor właśnie spakowany, nie interesuje mnie ani wymiana, ani naprawa tylkozwrot hajsu, zabierać to *****, nie mam na to czasu, rozwiązanie problemu tzn mojego wątku założonego dziś też mam juz w dupie (bo widzę że go nie będzie) kupiłem inny, lepszy, większy, innej firmy. Gnoje. Najpierw jakiś frajer na infolinii pięć razy mnie pyta czy na pewno wtyczkę podłaczyłem do prądu. No nie ***** w dupę se wsadziłem i czekam. Potem jak już zrozumiał że telewizor nie włącza się bo jest zjebanym gównem, a nie łatwo było go przekonać, to obiecał że serwis ma 3 dni robocze na reakcję, i że w tym przypadku na 100 ***** procent naprawią go w domu. Po czym, po ok. dwóch tygodniach jakiś pajac napisał smsa ok. 21 szej że bedzie ws serwisu jutro rano. Po czym przyjechał, i wchodzi, ***** bez żadnej teczki nic, i pyta czemu telewizor na scianie wisi? Ano temu wisi ***** pajacu że miales go tu naprawic, z drugim pajacem bo ja ci pomagal nie bede. A on że "nieeeeeeeee, a to źle Panu powiedzieli" a ja że "chuuuuuuj mnie to obchodzi" ale dobra, zniioslem ze strychu pudło, spakowalem, pojechal. Dobra, nie chce mi sie juz tego pisac, oddali tak samo spierdolony, akurat im sie włączył, zrobili reset, naisali ze wymienili plyte a ***** zrobili.

profile.country.PL.title
raddek1
Użytkownik

Jutro tv wraca z 3ciej naprawy i odtatniej, bo też założę im sprawę jak będą problemy.

Buce po 2giej naprawie po 2 tygodniach oddali tv z adnotacją, że jest sprawny i nie potwierdzają zgłaszanych usterek. Masz kontakt do prawnika i biegłego?