anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

TV XF75 - problem z internetem

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
calgone
Nowicjusz

TV XF75 - problem z internetem

Cześć,

 

Mam telewizor (XF75, 55 cali) połączony za pomocą wi-fi. Po uruchomieniu i wejściu do menu aplikacji, u góry wyświetla się komunikat o braku połączenia z internetem, w ustawieniach sieci jest status "połączony, brak internetu".

 

Cały problem polega na tym, że internet jest, tj bez problemu działa na innych urządzeniach. Największa niewiadoma natomiast to działanie aplikacji - youtube nawet się nie uruchamia, wywalając od razu komunikat o braku dostępu do internetu, ale inne aplikacje, takie jak netflix, hbogo czy radio działają bez problemu - zadnego zacięcia, długiego buforowania etc.

 

Problem już wcześniej występował i przywróciłem ustawienia fabryczne, ale po 2 miesiącach wrócił.

 

Ma ktoś pomysł co może być przyczyną albo jak naprawić? Wskazówki ze strony supportu wykonałem

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
User_KB
Poszukiwacz

W ustawieniach data i godzina ustaw synchronizację czasu przez sieć. Będzie ok

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
User_KB
Poszukiwacz

W ustawieniach data i godzina ustaw synchronizację czasu przez sieć. Będzie ok

profile.country.PL.title
calgone
Nowicjusz

Dzięki wielkie, akurat poszperałem głebiej i tez trafiłem na taką podpowiedź.

W każdym razie potwierdzam, zmiana synchronizacji czasu działa