Podziel się wrażeniami!
Witam
Czy jest jakaś instrukcja ustawienia tv pod HDR. Canal+ 4k nadaje z HDR ale u mnie przy HDR10 kolory tak jaskrawe że nie idzie oglądać a orzy hlg ciemny obraz mimo jasności na full. Tv sony bravia 55xe8599.
Soft oczywiście najnowszy. Problem jest na wszystkich kanałach z HDR. Nie tylko na c+
Wczoraj otrzymałem od Sony szóstą wiadomość następującej treści:
"Szanowny Panie
dziękuję za kontakt z firmą Sony.
Nawiązując do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż nasi technicy intensywnie pracują nad rozwiązaniem problemu, jaki występuje w Pańskim odbiorniku.
W międyczasie chcielibyśmy także ewentualnie sprawdzić inne możliwości rozwiązania wspomnianego problemu, dlatego też pragnę Pana poprosić o przesłanie dowodu zakupu danego urządzenia.
Wspomniany dokument jest konieczny do kontynuowania danej sprawy."
Na szczęście mam jeszcze dowód zakupu który wysłałem z następującą adnotacją:
"W odpowiedzi na niniejszego e-maila uprzejmie informuję, że na Waszej stronie firmowej zarejestrowałem zakupiony telewizor (którego dotyczy problem) podając datę i miejsce zakupu sprzętu. Proszę o wyjaśnienie jaki wpływ na wyświetlanie obrazu HDR ma dowód zakupu telewizora. Proszę również o wyjaśnienie co by było gdybym takiego dowodu już nie mniał ? Czy sprawa byłaby odmownie załatwiona przez SONY ? Ja jednak dowód zakupu posiadam i załączam. Uprzedzając następne Wasze pytania podaję Numer seryjny - 6054250 oraz Identyfikator urządzenia-B0:00:04:3A:E4:28. Jednocześnie informuję, że nie posadam Swiadectwa szczepienia ospy natomiast posiadam świadectwo zawarcia związku małżeńskiego. Z dotychczasowej z Wami korespondencji (pierwszy kontakt 20.06.b.r.) odnoszę wrażenie, że SONY nie próbuje rozwiązać problemu a jedynie pozbyć się intruza. Utwierdza mnie w tym przeświadczeniu fakt, że na stronie firmowej SONY w zakładce "Forum i społeczności" wielu posiadaczy telewizorów SONY już dawno zgłaszało ten problem a z dotychczsowej korespondencji ze mną SONY zachowuje się tak jakby pierwszy raz dowiedziało się o problemie"
Wysłałem i czekam co nowego teraz wymyślą, bo że wymyślą to jestem pewien.
No i jest kilka odpowiedzi od Sony
Pierwsza w dniu 13 sierpnia : "Szanowny Panie, dziękuję za oczekiwanie na kontakt z firmą Sony. Nawiązując do korespondencji, pragnę podziękować za przesłanie stosownego dokumentu. Sprawa zostanie skierowana do działu reklamacji. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź"
Druga w dniu 14 sierpnia: "Nawiązując do korespondencji, pragnę Pana poinformować, iż problem w dalszym ciągu jest weryfikowany przez dział techniczny. W tej sytuacji jedynie mogę Pana przeprosić za niedogodności , z jakimi się Pan spotkał w trakcie korzystania z naszego urządzenia. Jeśli tylko będziemy mieli nowe informacje związane z danym zagadniebiem, to skontaktujemysię z Panem mailowo"
Trzecia w dniu 7 września: treść identyczna jak wyżej.
Czwarta w dniu 20 września : treść identyczna jak wyżej,
Piątej i dziesiątej jak również setnej jeszcze nie otrzymałem ale jest pewne że regularnie co 3 tygodnie będę otrzymywał.
A swoją drogą ciekawe czy ktoś z Sony czyta to forum , czy jest ono tylko dla zawiedzionych użytkowników sprzętu Sony ?
Witam czy zmieniło się coś w kwestii obrazu 4k z hdr ja mam xd 9305 obraz lipa tv za 1000tys a tu taka lipa
Z cana+ 4k na ultrabox 4k HDR lepiej wyłączyć. Na Netflix , prime Video , YouTube HDR jest o.k.
Mam sony kd-75xe8596
Ale u mnie nie da się na canal plus 4k wylaczyc hdr funkcja jest niedostępna w sony powiedzieli ze nie da się tego wylaczyc
To trochę *****. Ale u mnie z włączonym hdr nie jest tak źle. Trochę przyciemniony obraz ale kolory super. Ja jednak wolę trochę jaśniejszy obraz. Oglądam głównie piłkę nożną.
65 xd9305 skalibrowałem pod siebie ...
jestem zadowolony z hdr
mogę udostępnić bez problemu swoje ustawienia...
jak ktoś coś to na priv..
Tak jak za mgla trochę