anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Ustawienia HDR

profile.country.PL.title
ukpipaa
Użytkownik

Ustawienia HDR

Witam 

Czy jest jakaś instrukcja ustawienia tv pod HDR. Canal+ 4k nadaje z HDR ale u mnie przy HDR10 kolory tak jaskrawe że nie idzie oglądać a orzy hlg ciemny obraz mimo jasności na full. Tv sony bravia 55xe8599. 

286 ODPOW. 286
profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Z przykrością muszę stwierdzic, że Ty czy ja czy inni użytkownicy nie usłyszymy dziękuję. Jedynie co usłyszymy to "walcie się i pocałujcie nas w doopsko". Tyle w temacie. 

profile.country.PL.title
wlod1968
Użytkownik

Przykre. Jednak mimo przebytych własnych wręcz nieprawdopodobnie negatywnych przygód z SONY nie chce mi się wierzyć, że wsparcie Sony może dłużej działać na podobnych zasadach bez standardów z kompletnym lekceważeniem klientów, którzy mają swoje prawa wynikające zarówno z kodeksu cywilnego, ustaw dot. praw konsumenta jak i samej gwarancji. Są przecież jednostki zwierzchnie, audyt, prawo, wreszcie sam rynek telewizorów.

profile.country.PL.title
marcinor
Doradca

Słuchajcie, a może pozew zbiorowy ?

profile.country.PL.title
Piraciskoo
Użytkownik

Ja jestem za.

profile.country.PL.title
ukpipaa
Użytkownik

Z HDR dałem już sobie spokój na szczęście w moim modelu mogę wyłączyć tą opcję teraz pojawił się kolejny problem na ekranie pojawiło się jakieś zabrudzenie po kontakcie z supportem i wysłaniu milionów maili ze zdjęciami stwierdzili że dostał się tam robak. Niestety tv nie sa szczelne i takie rzeczy sie zdarzają ale nie podlega to gwarancji. Bo wymianie kilku maili skierowali sprawę do serwisu tam dowiedziałem się że wymienną mi telewizor na nowy. Jaki byłem szczęśliwy, byłem, okazało się że to wymiana AEP i teraz wciskają mi odnowiony telewizor. Kupiłem roku temu tv i nie chce używanego niestety innej opcji nie ma i jeszcze wciskają mi że to dobra opcja bo przecież dostanę od mowa dwa lata gwarancji. 

profile.country.PL.title
wlod1968
Użytkownik

Pozew zbiorowy, nie głupie. Ja wprawdzie zakupiłem telewizor wadliwy od początku od momentu odebrania ze sklepu (zniekształcony obraz) także pewnie Sony po tym jak znowu tak jak za pierwszym razem uprzykrzy mi maksymalnie życie będzie zmuszone uznać roszczenie ale sam pozew zbiorowy jest świetnym pomysłem jeśli chodzi o problemy z HDR. Jeśli obraz wyświetlany przez telewizor nie odpowiada parametrom gwarantowanym przez producenta (np. odbiór przez Netflix) to taki odbiornik albo musi być naprawiony albo wymieniony na wolny od wad a jeżeli takiej możliwości nie ma (na tą chwilę Sony nie jest w stanie zagwarantowac własciwego działania HDR) to wszystkie umowy sprzedaży mogłyby być skutecznie wypowiedziane. To jest o tyle dobre że mogło by to dotyczyć wszystkich modeli niezależnie od serii ale tylko tych na gwarancji. Poza tym zwróciło by uwagę ewentualnych klentów na to że firma Sony sprzedaje telewizory, które nie gwarantują komptybilności z HDR. 

profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Zaproponowałbym ci rozkręcić TV i sam przeczyścić matryce ale masz wtedy po gwarancji. Nie bierz tych wylochańców z refurba od sony bo mają wylatane bóg wie ile godzin i możesz co jest pewne dostać jeszcze większego gniota. O gwarancji ktoś dobrze napisał, że nie ma w niej mowy że nie obejmuje wejscia robali więc reklamuj na gwarancje. Niech nie piszą bzdur że TV jest niehermetyczny itd. jakoś w innych firmach (PANAS, LG, SAMSUNG) się to nie zdarza wada fabryczna montażu i tyle. Telewizor to ma byc TV a nie wylęgarnia badziewia.

Tak samo było z Xperiami Z, którym pękały same z siebie wyświetlacze i co? W Europie Sony przyznało sie że jest to ich wina i wada projektowa i nakazało gwarancyjną wymianę wyświetlacza a w Polsce co? Polski serwis odrzucał każdą reklamację z adnotacją że telefon upadł lub użytkownik go uszkodził lub zalał bo znacznik był  innego koloru - bodajże czerwonego. PO PROSTU KPINA. Serwis Sony to banda oszołomów, dowartościowujących się frustratów i niekompetentnych ludzi, którzy powinni stracić swoje stanowiska.   

 

Jestem za pozwem, był by to precedens w skali kraju i może by się czegoś nauczyli, chociaż żyjemy w republice bananowej, gdzie nie mamy żadnych praw. Zwykłego Kowalskiego się dyma i tyle.

profile.country.PL.title
wojtekmarchewka
Użytkownik

Witajcie

Czy możecie, wstawić zdjęcie, jak to u was wygląda HDR/DV. Czy tak, jak na tym filmie?

https://www.youtube.com/watch?v=cudC4M-V0QU

 

Posiadam 49XF9005 kupiony 11.2018, produkcja 11.2018 z nietypowym softem PKG6.5631

Problemów z HDR/DV nie zauważyłem u siebie (tak mi się wydaje)

U mnie to tak wygląda.

https://tufotki.pl/JMKe2

 

profile.country.PL.title
wlod1968
Użytkownik

Można się jakoś skrzyknąć zorganizować,  pozew zbiorowy to tylko 2 % wartości (plus ewentualnie koszty pełnomocnika ale chyba nie będzie takiej potrzeby). Postępowanie grupowe jest dopuszczalne przy roszczeniach jednego rodzaju, dochodzonych przez co najmniej 10 osób. Roszczenia musza być oparte na tej samej podstawie faktycznej. Pozwy zbiorowe są możliwe jedynie w sprawach o ochronę konsumentów. Innymi słowy brak prawidłowo odtwarzanego HDR to akademicki wzorcowy wręcz przykład. Trzeba się policzyć czy jest więcej niż 10 osób które kupiły telewizor SONY z HDR, który nie działa jak HDR. Może zacznę od siebie, ja niezależnie od tego że kupiłem po raz kolejny wadliwy telewizor Sony to dodatkowo nie odbiera on prawidłowo sygnału HDR.  Raz.

profile.country.PL.title
Piraciskoo
Użytkownik

U mnie jest odwrotnie. Obraz robi się zamglony. Na Netflix mruga ale nie jest tam mocno przepalony. Za to z satelity wygląda to tak:

https://youtu.be/fD3Mn1xG0Uw