anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

788 ODPOW. 788
profile.country.PL.title
mirecore
Użytkownik

Jak tam panowie , aktualizacja 6495 coś naprawiła? Czy jak zwykle , tylko coś zepsuli :))))))) 

Aleksander
Poszukiwacz

Czy oprogramowanie v6.6495 z 12-04-2023 rozwiązuje tytułowy problem z kartą CI+ od UPC? 

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Mój tv jeszcze nie widzi nowej wersji... 

Aleksander
Poszukiwacz

Pozostaje poczekać lub opcja z : komputer z dostępem do Internetu -> pamięć USB -> TV

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

We wrześniu 2022 support Sony mi napisał że problem jest im znany, że to wina aktualizacji i trwają prace nad nową, która problem rozwiąże. Minęło 7 miesięcy i żadna, włącznie z tą sprzed kilku dni nie rozwiązała problemu więc wysłałem druga rękojmię do sklepu euro z zadaniem zwrotu gotówki. Serwis przyjechał i próbował przekonać żonę, która wydawała sprzęt, że powinni wymienić płytę główną, ale się nie zgodziła to stwierdzili, że moduł CI conax, który mam z kablówki ma z 10 lat i producent reklamacje przez to odrzuci bo to musi być nowy moduł. Stwierdził też, że teraz się wymienia płyty i jest ok bo aktualizacja która zepsuła tv już nie jest instalowana.. 

profile.country.PL.title
SonyESaudio
Użytkownik

Większych bzdur nie słyszałem, kogo Sony zatrudnia? Ludzi z przystanku autobusowego czy jak? Co ma piernik do wiatraka moduł ci 10 lat, noi cóż z tego? A z tymi płytami to już wogole bzdura kompletna...

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Po półtora roku skończyła się moja przygoda z tym tv, 2 rękojmia została uznana i sklep zwrócił mi pieniądze. Swoją drogą TV zabrał jeden serwis, który potem przekazał sprawę do nadrzędnego, autoryzowanego w Radomiu. Szkoda, że tak się stało, ale jeśli ktoś czuje się w sytuacji bez wyjścia, to rękojmia art.560 KC działa. Pozdrawiam wszystkich i mimo wszystko życzę  aktualizacji czy też rozwiązania problemu. 

profile.country.PL.title
myk6414
Poszukiwacz

Ale że chcieli Ci drugi raz płytę główną wymienić i się nie zgodziłeś? Czy od razu na zwarcie poszedłeś że się nie zgadzasz, bo nie rozumiem. 

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Składałem reklamację z tytułu rękojmi  z żądaniem zwrotu pieniędzy (w listopadzie kończy mi się okres gwarancji/rękojmi i straciłem już zaufanie, że problem zostanie rozwiązany), serwis chciał na miejscu wymienić płytę główną, ale się nie zgodziłem, bo oczekiwałem zwrotu. Z racji tego, że była to już 2 rękojmia tego TV a wada jest istotna to bez problemu zwrócili pieniądze. 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj daszulc,

bardzo przepraszam za opóźnienie z odpowiedzią. Informacje, jakie udało mi się uzyskać od kolegów z Supportu to:

--------------
"problem z odbiorem modułu CAM może zostać naprawiony również poprzez wymianę płyty głównej w autoryzowanym serwisie. Nasi inżynierzy pracują także nad nową, naprawczą aktualizacją. Pojawi się ona już wkrótce."

-------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J