anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

XR-55X94J i karta CI+ od UPC

Kupiłem tv XR-55X94J tydzień temu i wszystko byłoby OK ale minusem jest pikselizacja na kanałach kablowych UPC przy korzystaniu z karty CI+. Pojawia się niespodziewanie w różnych sytuacjach. Nawet na kanałach niekodowanych np. TVP1 też jest. Czasami po porannym uruchomieniu (cała noc standby) nic nie można oglądać. Trzeba wyłączyć tv z zasilania. Mam trzy karty w domu, na różnych tv (Samsung full HD, Panasonic 4k) ale w nich pracują OK. Nie pomaga zmiana kart, reset tv do ustawień początkowych, zmiany ustawień. 

Spotkał się ktoś z taką sytuacją w tym tv  i czy jest na to jakaś recepta?

779 ODPOW. 779
profile.country.PL.title
slawomir.marczak
Użytkownik

Zainstalowany dzisiejszy soft 6.4285 - efekt ten sam - kaszana 😞

profile.country.PL.title
Pieron27
Użytkownik

U mnie to samo, bez poprawy. Trzeba cisnąć Sony bo lecą w kulki. 😡

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

U mnie też aktualizacja nie zlikwidowała pikselozy, jutro też do nich zadzwonię, może ta aktualizacja co innego miała na celu, jej opis był bardzo ogólny heh

profile.country.PL.title
jason.bourne
Użytkownik

Ja mam tv od lokalnego dostawcy po kablu, chodzi wszystko ok. Jak tak was czytam to na razie nie biorę żadnej satelity.

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Ja też mam kablówkę po kablu od lokalnego dostawcy, karta CI dekoduje kanały kodowane. Gratuluję zatem udanego modelu, mam nadzieję, że i mi przyjdzie w końcu w pełni nacieszyć się tym TV :slight_smile: 

profile.country.PL.title
johnnoo
Użytkownik

Też mam podobny problem w tym samym modelu XR-55X94J. Początkowo myślałem, że problem tkwi w za słabym sygnale w kablu i nawet kupiłem wzmacniacz który podciągnął mi siłę i jakość do ponad 90% ale niestety to nie pomogło. Telewizor kupiłem pod koniec września i wtedy po zakupie było ok. Problem zaczął się po aktualizacji oprogramowania. Widać, że problem jest ogólny z tym że nie każdy korzysta z modułu CAM. Sony powinno jak najszybciej naprawić ten problem bo to jest delikatnie mówiąc bardzo denerwujące. Jeżeli wcześniej było dobrze to co za problem "odkręcić" to co powoduje pikselizację.

profile.country.PL.title
Janwikto
Użytkownik

Ja nie mam problemu bo nie mam modułu CAM.

Wiem że za obsługę modułu CAM jest odpowiedzialna odrębna aplikacja.

Szatkowanie może wynikać ze zbyt dużej ilości działających jednocześnie aplikacji lub ze zbyt niskiego priorytetu aplikacji modułu CAM

Jak dotąd zauważyłem tylko jedną opcję która może odrobinę podnieść priorytet:

ustawienia > kanały i wejścia > preferencje > Aplikacja interaktywna > priorytet aplikacji > można wymusić priorytet dla Aplikacja obsługująca moduł CA

Jeśli to nie pomaga to trzeba czekać na następne poprawki.

Z październikową aktualizacją nastąpiła również aktualizacja jądra systemu Google TV która mogła spowodować problem na który Sony nie znalazło jeszcze skutecznego remedium

profile.country.PL.title
Vanrobertos
Użytkownik

Dzięki za sugestie, niestety nałożenie priorytetu na aplikację CAM nie przyniosło efektu, złoże znów do nich zgłoszenie, bo podczas ostatniej rozmowy tak mi poradzili

profile.country.PL.title
johnnoo
Użytkownik

U mnie podobnie, ustawienie priorytetu na moduł CA niewiele pomogło, pozostaje czekać na aktualizację.

profile.country.PL.title
johnnoo
Użytkownik

Dzwoniłem do Sony i ma do mnie przyjść serwisant, zobaczymy co wymyśli. Na razie wziąłem z kablówki dekoder bo tego nie da się oglądać.