Podziel się wrażeniami!
1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.
Pozdrawiam
Dzięki wielkie DZIĘKIII
czyli kartę pamięci muszę dokupić w własnym zakresie. Jaka według Was pojemność najlepiej? 8GB nie będzie trochę mało
12MaRTiN90 napisał(a):
Dzięki wielkie DZIĘKIII
czyli kartę pamięci muszę dokupić w własnym zakresie. Jaka według Was pojemność najlepiej? 8GB nie będzie trochę mało
Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za pomoc
Moja 55 nie ma problemów ze złapaniem sygnału GPS, chociaż są zdjęcia na których się pomyliła z lokalizacją o około 500m, ale zazwyczaj jest dobrze.
Witam !
Z racji, że to dział dotyczący pytań o A55, nie będę zakładał nowego tematu, tylko walę tutaj
Czy ktoś mi powie, skąd wyrwa plugin bądź driver do Maca, żeby otwierac raw-y w PS ?
Zainstalowałem wszystko co się dało z płytki i nic ... . Z góry dzięki za info.
Pozdro
Power
P.S.
Co do konwertowania materiału video - jestem w szoku jak daje sobie radę iVideo
Power napisał(a):
Czy ktoś mi powie, skąd wyrwa plugin bądź driver do Maca, żeby otwierac raw-y w PS ?
Zainstalowałem wszystko co się dało z płytki i nic ... . Z góry dzięki za info.
Cześc !
Tak - wiem, ale jednak coś miec musi .... , bo dotychczas po instalacji softu Sony żadnych wtyczek nie potrzebowałem do A700, itd .... - stąd moje pytanie. Najdziwniejsze jest to, że i w Windzie i w OS X-ie widzę miniatury, ale nie da się ich otworzyc ... , nawet IDC .
W każdym razie dzięki za odpowiedź i linka - zaraz wybadam temat
A pomyślałeś o tym, że najwyraźniej miałeś wersję ACR'a, która otwiera rawy z 3 letniego aparatu ?Power napisał(a):