anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

A55 Pytania

oldguest
Początkujący

A55 Pytania

1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.

Pozdrawiam

69 ODPOW. 69
profile.country.pl_PL.title
12MaRTiN90
Nowicjusz

Dzięki wielkie :) DZIĘKIII :c20

czyli kartę pamięci muszę dokupić w własnym zakresie. Jaka według Was pojemność najlepiej? 8GB nie będzie trochę mało :question:

____A500 | 8 | 18-55 | 55-200 | HVL-F42____
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

12MaRTiN90 napisał(a):

Dzięki wielkie :) DZIĘKIII :c20

czyli kartę pamięci muszę dokupić w własnym zakresie. Jaka według Was pojemność najlepiej? 8GB nie będzie trochę mało :question:

Ja osobiscie zamiast jednej duzej kupilbym dwie mniejsze (np. zamiast 16GB kupilbym 2 karty po 8GB). Natomiast co do wielkosci to juz zalezy od Ciebie i przewidywanych ilosci produkowanych obrazkow i filmow. Wydaje mi sie, ze 8GB do codziennego fotografowania to wystarczajaca ilosc miejsca, oczywiscie na jakies wyjazdy musisz zaopatrzyc sie w jakis fotobank, laptopa lub wieksza ilosc kart.

profile.country.pl_PL.title
12MaRTiN90
Nowicjusz

Jeszcze raz Ci bardzo dziękuję za pomoc :)

____A500 | 8 | 18-55 | 55-200 | HVL-F42____
mewone
Początkujący

Moja 55 nie ma problemów ze złapaniem sygnału GPS, chociaż są zdjęcia na których się pomyliła z lokalizacją o około 500m, ale zazwyczaj jest dobrze.

profile.country.PL.title
Power-----
Nowicjusz

Witam !

Z racji, że to dział dotyczący pytań o A55, nie będę zakładał nowego tematu, tylko walę tutaj :thumbsup: