Podziel się wrażeniami!
1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.
Pozdrawiam
mno napisał(a):
1. Kiedy będą dostępne
2. Potrzebuje obiektywu z około 15x zoomem jasnego gdyż często fotografuje nagrywam filmiki z samolotów / helikopterów. Co prawda mam ograniczony budżet więc nie stać mnie na obiektyw za 5000zl a prawdę pisząc niestety nie siedzę za bardzo w temacie obiektywów i nie znam się aż tak.
3. Jak działa GPS czy są problemy ze złapaniem sygnału itp.
Pozdrawiam
mno napisał(a):
Ja do tego co napisał Lajam dopisze jedną kwestię:
15x zoom ?
Za bardzo przyzwyczaiłeś się do terminologii aparatów kompaktowych
nie ważny jaki jest "zoom", ważna jest ogniskowa - im większa ogniskowa, tym większe "przybliżenie" (to w głębokim skrócie) No chyba,że faktycznie zależy Ci na krotności, wtedy polecany przez Lajama 18-250 ma największą krotność. Od szerokiego kąta, do 'małego' tele.
Jest taka strona, gdzie fajnie było pokazane jak to wygląda na danym zdjęciu...poszukam
edit:
http://www.dfv.pl/poradniki_jak_dziala.html?id=118
i teraz pytanie: potrzeba Ci dużej krotności, czy dużego 'przybliżenia' ?
pawelszymanski6 napisał(a):
http://www.tamron-usa.com/lenses/learning_center/tools/focal-length-comparison.php" target="_blank chodzi o to?
kris napisał(a):
i teraz pytanie: potrzeba Ci dużej krotności, czy dużego 'przybliżenia' ?
tak myślałem
kilka propozycji:
SONY 70-300 G - świetna jakość, cichy silnik SSM, jedyne co można mu zarzucić to 300mm, a nie 400
SONY 70-400 G - jak wyżej, ale drożej i lepszy zakres (przybliżenie). Tu jednak cena jest chyba zbyt wysoka...